توانایی های جعبه سازی امیران, جعبه سازی

همه چیز درباره جعبه مقوایی

خرید جعبه مقوایی

در مقالات قبل درباره اهمیت یک بسته‌بندی مناسب برای محصول در کسب و کار صحبت کردیم. گفتیم که بسته‌بندی‌های سلولزی (جعبه و کارتن) جزء بهترین نوع بسته‌بندی است. در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره جعبه مقوایی توضیح دهیم. پس اگر برای بسته‌بندی محصول خود قصد خرید یک جعبه مقوایی را دارید، صبر کنید. ابتدا این مقاله را تا انتها بخوانید و سپس بهترین تصمیم را بگیرید.

جعبه مقوایی چیست؟

همان طور که می‌دانید مجموعه چاپ و بسته بندی امیران علاوه بر جعبه‌های لمینتی و کارتن‌ها، بر تولید جعبه های مقوایی متنوع تمرکز و تخصص ویژه ای دارد. اما در ابتدا بهتر است کمی درباره اینکه جعبه مقوایی چگونه و با چه متریالی تولید می‌شود، صحبت کنیم. جعبه‌ها با توجه به نوع چاپ و روش تولید دسته بندی می‌ شوند. جعبه‌های مقوایی از مقوا تولید می‌شوند. بعد از طراحی،اخذ تاییدیه‌های لازم و ماکت سازی به سراغ مرحله چاپ می‌رویم. چاپ جعبه‌های مقوایی در دسته چاپ افست قرار می‌گیرد.

خرید جعبه مقوایی برای بسته‌بندی مناسب چه کسب و کاری است؟

جعبه‌های مقوایی بر خلاف کارتن‌ ها و جعبه‌های لمینتی تحمل وزن کمتری را دارند. بنابراین برای بسته‌بندی محصولات سبک از جعبه های مقوایی می‌توان کمک گرفت. به عنوان مثال از جعبه‌های مقوایی می‌توان برای بسته‌بندی جواهرات، لوازم آرایشی، عینک، عطر و ادکلن و … استفاده کرد. نا گفته نماند که مجموعه امیران برای هر کسب و کاری، بسته‌بندی مقوایی اختصاصی تولید می‌ کند.

جعبه‌های مقوایی مجموعه امیران:

مجموعه امیران انواع جعبه‌ های مقوایی در اندازه‌های مختلف و با چاپ اختصاصی برای کسب و کار و محصول شما تولید می‌کند. چاپ و بسته‌بندی امیران از بهترین متریال موجود در بازار برای تولید جعبه‌های مقوایی استفاده می‌کند و در نهایت جعبه‌های آماده و اختصاصی را با هزینه مناسبی به فروش می‌رساند. گروه امیران دارای تیم طراحی و نظارت بر تولید حرفه‌ ای محصول است. شرکت بسته‌بندی امیران از صفر تا صد کار تولید جعبه‌ های مقوایی در کنار شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *