توانایی های جعبه سازی امیران, جعبه سازی

بسته بندی از نوع جعبه‌های لمینتی

جعبه لمینتی

حتما تا به حال متوجه نقش به سزای بسته‌بندی در فروش محصولات شده‌اید. در واقع بسته‌بندی بازاریاب شما برای فروش محصول است و با انتخاب یک بسته‌بندی اختصاصی دیگر نیازی به تبلیغات گسترده ندارید. در این مقاله می‌توانید درباره اهمیت بسته‌بندی در بحث فروش محصول، بیشتر مطالعه کنید. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با تمرکز بر بسته‌بندی‌های سلولزی، انواع جعبه و کارتن را با کیفیت بالا تولید می‌کند. جعبه‌های مناسب برای بسته‌بندی به دو دسته جعبه مقوایی و جعبه لمینتی تقسم بندی می‌شوند. در مقاله همه چیز درباره جعبه مقوایی، می‌توانید جعبه‌های مقوایی، روش تولید، متریال مورد استفاده و کاربرد آن‌ها را بیشتر بشناسید. اما در این مقاله قرار است به طور اختصاصی و مفصل درباره جعبه‌های لمینتی صحبت کنیم.

جعبه لمینتی چیست؟

در ابتدا بهتر است درباره چگونگی تولید و متریال مورد استفاده در جعبه‌های لمینتی صحبت کنیم. می‌دانیم که جعبه‌ها با توجه به نوع چاپ و روش تولید تقسیم بندی می‌شوند. عنوان جعبه‌های لمینتی از عمل لمه‌زدن یعنی چسباندن سطحی به سطح دیگر برگرفته شده است. جعبه‌های لمینتی از یک لایه مقوای چاپ شده و سینگل یا ورق تولید می‌شوند. پس از طراحی جعبه، تایید ابعاد و ماکت‌سازی برای ساخت محصول مشابه به محصول نهایی به مرحله چاپ می‌رسیم. چاپ جعبه‌های لمینتی، در دسته چاپ افست است.

ویژگی‌‌های جعبه‌های لمینتی:

جعبه‌های لمینتی نسبت به جعبه‌های مقوایی استحکام بیشتری دارند و دارای تحمل وزن بالاتری هستند. هزینه تمام شده برای تولید جعبه لمینتی از جعبه مقوایی بیشتر است. در ابعاد و سایز دلخواه می‌توان جعبه‌های لمینتی را تولید کرد. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای جعبه‌های لمینتی می‌توان بنا بر سفارش مشتری خدمات پس از چاپ هم چون سلفون کشی، برجسته، UV، طلاکوب، نقره کوب و … انجام داد. این دسته خدمات می‌توانند در دسته خدمات لوکس قرار بگیرند که برای کارهای بسیار خاص استفاده شود؛ و نشان‌دهنده ارزش بسیار زیادی است که تولید کننده برای مشتری خود قائل است.

هارد باکس یا جعبه لمینتی:

اگر قصد تهیه هارد باکس برای محصول خود را دارید، مجموعه امیران برای شما پیشنهاد ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتر، از جعبه‌های لمینتی مقاوم ۵ لا برای بسته‌بندی محصول خود استفاده کنید. مقاومت جعبه‌های لمینتی ۵ لا بی نظیر است و به راحتی می‌توانید آن را جایگزین هارد باکس کنید.

جعبه لمینتی مناسب چه کسب و کاری است؟

از جعبه‌های لمینتی برای هر نوع محصولی که نیاز به مقاومت بیشتری از جعبه‌های مقوایی دارد، می‌توان استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توان برای بسته‌بندی پتو، اسباب بازی، لوازم آشپزخانه، تلفن همراه، شیرآلات و … استفاده کرد. لازم به ذکر است که مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران انواع جعبه‌های لمینتی آماده و اختصاصی را با ابعاد و سایزهای متفاوت با توجه به مقاومت مورد نیاز شما، برای انواع محصولات طراحی و تولید می‌کند.

جعبه‌های لمینتی مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران از دستگاه‌های لمینتی تمام اتوماتیک برای تولید جعبه‌های لمینتی استفاده می‌کند. مجموعه امیران قادر است انواع جعبه‌های لمینتی را با طراحی و چاپ دلخواه شما، با خطای کم، سرعت بالا، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب تولید کند. جعبه‌های تولیدشده توسط مجموعه امیران تحمل وزن بالا حتی تا یک تن را دارند. شرکت بسته‌بندی و چاپ امیران، از صفر تا صد تولید یک جعبه لمینتی منحصر به فرد در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *