Uncategorized

انواع بسته بندی به سبک مجموعه امیران

انواع بسته بندی سلولزی

در مقالات قبل درباره معنا و مفهوم بسته‌بندی و دلایل ایجاد یک بسته‌بندی برای محصول صحبت کردیم. گفتیم که یک بسته‌بندی خوب باید دارای طرحی منحصر بفرد و در خور برند شما باشد. هم چنین باید دارای کیفیت مورد نیاز، مقاومت بالا برای حفظ محتوای آن و قیمت مناسب را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره انواع بسته بندی سلولزی به سبک مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران صحبت کنیم.

مجموعه امیران چه تولید می‌کند؟

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران دارای تخصص در تولید انواع بسته بندی سلولزی (انواع جعبه و کارتن) است. که تا به حال موفق به کسب جوایز بی شماری از جمله جوایز ملی شده است.

جعبه یا کارتن؟

در عامیانه جعبه و کارتن تفاوتی چندانی ندارند و اغلب توسط مردم به جای هم به کار برده می‌شوند. اما به صورت تخصصی با هم متفاوتند. جعبه‌ها انواع متفاوتی دارند که بر اساس نوع چاپ و روش تولید تقسیم‌بندی می‌شوند.  کارتن‌ها از فلوت تولید می‌شوند و جعبه‌ها با توجه به مقوایی یا لمینتی مقوا یا سینگل (فلوت و خطی صاف) تولید می‌شوند. کارتن‌ها ابعاد بزرگی دارند، دارای تحمل وزن بالاتر نسبت به جعبه‌های مقوایی و در برگیرنده جعبه‌های دیگری هستند. که در اصطلاح به این نوع کارتن‌های بزرگ، کارتن‌ مادر گفته می‌شود.

جعبه و کارتن از نظر چاپ نیز تفاوتی‌هایی دارند. برای جعبه‌های مقوایی و لمینتی فقط چاپ افست به کار می‌رود. اما برای کارتن‌ها از چاپ فلکسو استفاده می‌کنند. در چاپ فلکسو عمل چاپ مستقیما به واسطه کلیشه روی سطح مورد نظر یعنی کارتن انجام می‌شود. اما چاپ افست توسط زینک انجام می‌شود.

مراحل تولید بسته بندی سلولزی:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای تولید یک بسته‌بندی ۳ مرحله را طی می‌کند.

  • پیش از چاپ: در مجموعه امیران پس از تعیین قیمت به سراغ طراحی می‌رویم. ماکت اولیه تولید می‌شود و پس از تایید ماکت اولیه از نظر سایز و ابعاد؛ نمونه چاپی آماده می‌شود؛ که بسیار نزدیک به چاپ اصلی است.
  • چاپ: پس از تایید مشتری طراحی شما با روش چاپ مناسب، به دست چاپ سپرده می‌شود. مجموعه امیران با داشتن بخش ناظر چاپ، توانایی نظارت بر چاپ بسته‌بندی شما و چک کردن کیفیت آن را دارد و کیفیت بسته‌بندی را از هر نظر تضمین می‌کند.
  • پس از چاپ: در این بخش عملیات تیغ و تا انجام می‌گیرد. پوشال‌گیری نیز در ادامه کار انجام می‌شود. سپس با توجه به نیاز چسب خورده می‌شوند و یا در بعضی کارتن‌ها که به مقاومت بالایی نیاز دارند، از منگنه استفاده می‌شود. از خط تیغ برش می‌خورد. پس از آن بسته‌بندی آماده می‌شود و تحویل مشتری می‌گردد.

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران انواع جعبه و کارتن‌ها را با کیفیت بالا و به صورت کاملا اختصاصی برای مشتریان خود تولید می‌کنند. تیم طراحی امیران بسیار حرفه‌ای و دقیق هستند و برای تولید بسته‌بندی خود می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. مجموعه امیران صفر تا صد کار شما را از طراحی، عکاسی، چاپ و … بر عهده می‌گیرد و تا مرحله آخر کنار شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *