بازاریابی در جعبه سازی

بسته بندی شما بازاریاب شماست

تاثیر بسته بندی بر فروش

در مقالات قبل صحبت شد که اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب بمانید، از بسته‌بندی غافل شوید. با توجه به این که بسته‌بندی اختصاصی شخصیت برند شما را نشان می‌دهد، در این مقاله درباره تاثیر بسته بندی بر فروش محصول صحبت می‌کنیم. در واقع بسته‌بندی محصول نشان دهنده ارزشی است که برای مخاطب و مشتری خود قائل هستید. در ابتدا بهتر است کمی درباره دلایل انتخاب بسته‌بندی منحصر به فرد صحبت کنیم. سپس درباره شعار معروف بسته‌بندی بازاریاب شماست، بحث می‌کنیم.

بسته‌‌ بندی اختصاصی چه تاثیر بر فروش محصول دارد؟

بسته‌بندی اختصاصی، برند شما و محصول شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند و فروش را افزایش می‌دهد. یک بسته‌بندی منحصر به فرد کار تبلیغات محصول شما را انجام می‌دهد. طراحی یک بسته‌ بندی خاص به جذب مشتری بیشتر کمک می‌کند و تاثیر به سزایی بر فروش محصول شما دارد. بنابراین اگر می‌خواهید از سایر رقبای خود در کسب و کارتان عقب نمانید، حتما به داشتن بسته‌بندی اختصاصی فکر کنید. البته طراحی یک بسته‌بندی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با داشتن تیم طراحی حرفه‌ای، می‌تواند از صفر تا صد بسته‌بندی شما را طراحی و به مرحله اجرا برساند.

دلایل انتخاب بسته‌بندی منحصر به فرد به منظور بازاریابی:

حال که متوجه شدیم تاثیر بسته بندی بر فروش محصول چیست، به دلایل انتخاب یک بسته‌بندی خاص می‌پردازیم. بازاریابی محصول با ماندن در ذهن مشتری تکمیل می‌شود. در خرید اول، مشتری بدون توجه به کیفیت محصول، فقط با دیدن پکیجینگ و بسته‌بندی آن اقدام به خرید می‌کند. بنابراین بسته‌بندی یک محصول پل ارتباطی میان مشتری و کسب و کار شماست. هر چه بسته‌بندی محصول شما خا‌ص‌تر و اختصاصی‌تر باشد، توجه افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند. پس انتخاب یک بسته‌بندی منحصر به فرد را به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی کسب و کارتان در اولویت قرار دهید.

بسته‌بندی‌های اختصاصی با مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران، دارای تیم طراحان حرفه‌ای برای طراحی جعبه و کارتن‌های اختصاصی مطابق با هر کسب و کاری است. مجموعه امیران بسته‌بندی‌های با کیفیت، دارای طرحی زیبا و منحصر به فرد، تحمل وزن بالا، هزینه مناسب و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید می‌کند و برای تولیدات خود جوایز ملی نیز کسب کرده است. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد تولید بسته‌بندی محصول خود را به آن بسپارید. مجموعه امیران برای کسب و کارهای نوپا نیز فرصتی بی نظیر دارد که می‌توانند از جعبه‌های آماده امیران استفاده کنند. چاپ و بسته‌بندی امیران، از قالب‌ با اندازه‌های متفاوت برای تولید جعبه‌های آماده استفاده می‌کند؛ تا به کسب‌و‌کارهای نوپا کمک کند. مجموعه امیران این اطمینان خاطر را می‌دهد که در تمامی مراحل بسته‌بندی محصول همراه شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *