Uncategorized

چاپ بسته بندی های سلولزی

بسته‌بندی‌های سلولزی جزء جدیدترین مدل‌های بسته‌بندی در ایران هستند. امروزه با طراحی جدید و منحصر به فرد، بسته‌بندی‌های سلولزی به بازاریابی برای محصولات تبدیل شده‌اند. می‌پرسید چگونه؟ در این مقاله می‌توانید درباره جزئیات بسته‌بندی و نحوه بازاریابی آن مطالعه کنید. اما عاملی که هر بسته‌بندی را خاص و منحصر به فرد می‌کند، طراحی و چاپ روی آن است. برای بسته‌‌بندی‌ های سلولزی از انواع چاپ‌ ها می‌توان استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی چاپ بسته بندی های بپردازیم. با ما همراه باشید.

چاپ چیست؟

چاپ هنر ایجاد طرح و نقش با ظرافت بر روی مقوای است؛ که از گذشته تا اکنون وجود داشته و برای رساندن پیغامی از قبیل اطلاعات محصول و … استفاده می‌شود. چاپ‌ها انواع گوناگونی دارند و برای هر نوع بسته‌بندی با توجه به متریال مصرفی، چاپ مورد نظر نیز متفاوت است. تفاوت انواع چاپ‌، از نظر مستقیم و غیر مستقیم، کیفیت، محدودیت و کارایی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای مثال چاپ بر روی درب‌های کنسرو نمی‌تواند با چاپ بر روی جعبه‌های مقوایی یکسان باشد. در ادامه انواع چاپ برای بسته‌بندی‌های سلولزی را نام می‌بریم و درباره هر یک صحبت می‌کنیم.

انواع چاپ بسته‌‌بندی‌ های سلولزی:

برای بسته‌بندی‌های سلولزی از انواع چاپ می‌توان استفاده کرد. اما دو نوع چاپ رایج افست و فلکسو برای ایجاد طرح مورد نظر بر بسته‌بندی‌ وجود دارد که در ادامه درباره هر یک به صورت جداگانه صحبت می‌کنیم. درباره انواع دیگر چاپ‌های بسته‌بندی‌های سلولزی در مقالات بعدی صحبت می‌کنیم.

  • چاپ افست: در جعبه‌های مقوایی(تولیدشده از مقوا)  و جعبه‌های لمینتی (تولیدشده از یک لایه مقوا و سینگل یا ورق) از این نوع چاپ استفاده می‌شود.  چاپ افست را غیر مستقیم و به واسطه زینک بر بسته‌بندی انجام می‌دهند. کیفیت چاپ افست به مراتب بیشتر از چاپ فلکسو است.
  • چاپ فلکسو: برای کارتن‌های مادر (تولیدشده از ورق‌های چند لایه) از چاپ فلکسو استفاده می‌شود. این چاپ را به صورت مستقیم و با استفاده از کلیشه بر کارتن‌های مادر انجام می‌دهند. اما توجه داشته باشید که اگر بر روی کارتن مادر یه لایه مقوا لمینت شود، نوع چاپ آن به چاپ افست تغییر می‌یابد.

هر دو نوع چاپ افست و فلکسو را می‌توان با تک یا چندین رنگ دلخواه و در طراحی اختصاصی بر روی بسته‌بندی‌های سولزی انجام داد.

چاپ بسته بندی های سلولزی در مجموعه امیران:

در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران طرح‌های اختصاصی و منحصر به فرد شما با استفاده از چاپ افست و فلکسو با بهترین کیفیت بر روی بسته‌بندی شما انجام می‌شود. آن چه امیران را متمایز می‌کند، وجود ناظر چاپ پیش از چاپ، حین چاپ و پس از چاپ است که چاپ بسته‌بندی از جهات مختلف بررسی و چک می‌شود. این امر باعث می‌شود تا با کمترین خطا، سفارش شما آماده تولید انبوه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *