Uncategorized

درباره مجموعه چاپ و بسته بندی امیران

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران جز شرکت‌های بسته‌بندی قوی در ایران است. که با نظارت‌های همه جانبه بر مراحل تولید بسته‌بندی، توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. جناب آقای امیرحسین اکبری مدیر عامل محترم مجموعه امیران با سخت‌گیری بر انتخاب مواد اولیه، مراحل تولید و چاپ از بروز مشکلات در روند کار جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره روند کار تولید یک بسته‌بندی در مجموعه بسته بندی امیران صحبت کنیم.

نظارت بر مراحل انجام کار در مجموعه بسته بندی امیران:

در وهله اول مواد اولیه محصولات بسیار سخت‌گیرانه و با دقت انتخاب می‌شوند. مواد اولیه قبل از ورود ب کارخانه توسط کارشناسان مجموعه امیران چک می‌شوند. در صورت تایید مرغوبیت، مواد اولیه وارد کارخانه می‌شوند. پیش از تولید انبوه و پس از طراحی نمونه اولیه از نظر ابعاد و چاپ، مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران یک ماکت نمونه به مشتری تحویل می‌دهد. در این مرحله مشتری باید نمونه اولیه را از نظر ابعاد، طراحی و چاپ تایید کند. اخذ تاییدیه به دلیل جلوگیری از ضرر مالی هنگفتی است که در صورت تولید انبوه به مشتریان وارد می‌شود.

در مجموعه امیران (ناظر کنترل کیفی) در خط تولید وجود دارد و تمامی مراحل با نظارت کامل شخص او انجام می‌گیرد. هم چنین مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران دارای ناظر چاپ است؛ که در مراحل پیش از چاپ و پس از چاپ حضور دارد و تمامی مراحل را چک می‌کند. مجموعه امیران تمامی زینک‌ها و قالب‌ها را چک می‌کند. پس از چک با بالاترین دقت تولید می‌کند. در حین چاپ با وجود ناظر چاپ، بسته‌بندی از نظر رنگ، درستی طرح و عدم جابجایی نیز چک می‌شود. در هنگام بسته‌بندی تمام محصول از همه جوانب چک شده، در بسته‌بندی‌های پلاستیکی و یا کارتن‌های مادر جمع‌آوری می‌شود. سپس برای مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شوند.

به دلیل وجود اتوماسیون اداری در شرکت امیران، سفارشات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان خطا و اشتباه برای آن‌ها ارسال می‌شود. به همین دلیل مجموعه بسته‌ بندی امیران همواره توانسته رضایت مشتریان خود را حفظ کند و سال‌ها برای تولید بسته‌بندی در کنار آن‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *