Uncategorized

تولید کارتن‌ های دولتی و مناسبتی توسط مجموعه امیران

در مقالات قبل درباره اهمیت بسیار زیاد بسته‌بندی در صنایع مختلف صحبت کردیم. دریافتیم که بسته‌بندی امروزه به دلایل مختلفی به جز حمل و نقل می‌تواند انجام شود. در واقع متوجه شدیم که اهداف بسته‌بندی اکنون تغییر کرده و بسته‌بندی به عنوان برند شما تلقی می‌شود. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران، با تمرکز بر تولید بسته‌بندی‌های سلولزی، انواع جعبه و کارتن را تولید می‌کند. مجموعه امیران برای انواع کسب و کارهای دولتی و خصوصی بسته‌بندی‌های مجزا و اختصاصی تولید می کند. هم چنین انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از خدمات مجموعه امیران بهره مند شوند. در این مقاله قصد داریم درباره تولید بسته‌بندی‌ ها و کارتن های دولتی صحبت کنیم.

طراحی بسته‌ بندی‌ های دولتی:

مجموعه چاپ و بسته‌‌بندی امیران انواع بسته‌بندی‌ ها و کارتن های مورد نیاز نهادهای دولتی را تولید می‌نماید. مجموعه امیران می‌تواند جعبه‌های مقوایی، جعبه‌های لمینتی و کارتن‌ها را با بهترین متریال موجود در ابعاد و سایزهای مورد نیاز برای نهادهای دولتی طراحی و تولید کند. چاپ و بسته‌بندی امیران تا کنون مفتخر بوده برای نهادهای دولتی انتظامی و شهرداری بسته‌بندی‌های مورد نیاز را با طراحی اختصاصی تولید نماید.

تولید بسته‌بندی‌های مناسبتی:

اگر صاحب کسب و کار هستید و در مناسبت‌های مختلف مانند عید باستانی نوروز، شب یلدا، ولنتاین و … به کارکنان خود هدیه‌ می‌دهید، یا قصد دارید محصولات خود را در مناسبت‌های مختلف با بسته‌بندی شکیل و زیبا به مشتریان عرضه کنید، مجموعه امیران برای شما پیشنهاد ویژه‌ای دارد. چاپ و بسته امیران برای انواع مناسبت‌ها، بسته‌بندی‌های اختصاصی با طرح و چاپ دلخواه برای شما تولید می نماید. به عنوان مثال می‌توانید برای عید نوروز آجیل و شیرینی را در بسته‌بندی‌های خاص، مناسبتی و با نام برند خود به مشتریان خود بفروشید. بسته‌بندی‌های مناسبتی شکیل و زیبا باعث می‌شوند برند شما در ذهن مشتری ماندگار شود.

تولیدات مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با داشتن تیم طراحی با تجربه، می‌تواند برای جعبه یا کارتن شما طرحی خلاقانه، متناسب با هر مناسبت و اختصاصی برای برند شما تولید نماید. مجموعه امیران انواع بسته‌بندی‌های مناسبتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما تولید می‌کند و از صفر تا صد کار در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *