Uncategorized

بسته‌بندی‌های سلولزی از نوع کارتن‌ های مادر

اگر مقالات قبلی امیران را خوانده‌اید، حتما تا کنون به اهمیت بسته‌بندی پی برد‌ه‌اید. بسته‌بندی اهدافی دارد و برای هر نوع محصولی با توجه ابعاد و وزن، بسته‌بندی خاصی مد نظر قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با تمرکز بر بسته‌بندی‌های سلولزی انواع متفاوت جعبه و کارتن را تولید می‌کند. در مقالات قبل درباره جعبه‌های مقوایی و جعبه‌های لمینتی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم درباره تولید کارتن‌های مادر، کاربرد کارتن مادر و موارد استفاده از آن‌ها توضیحاتی ارائه دهیم. همراه ما باشید.

کارتن مادر چیست؟

مجموعه امیران علاوه بر جعبه‌های مقوایی و لمینتی، بر تولید کارتن نیز تمرکز و تخصص بالایی دارد. در ابتدا کمی درباره کارتن‌های مادر صحبت کنیم که چگونه و با چه متریالی تولید می‌شوند. کارتن‌های مادر از ورق‌های چند لایه از ۳ لا تا ۱۵ لا توسط مجموعه امیران تولید می‌شوند. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در سایز و ابعاد متفاوت، کارتن‌های دلخواه مشتریان را با چاپ اختصاصی تولید می‌نماید. پس از طراحی، ماکت سازی و تایید نمونه اولیه کارتن‌ها به مرحله چاپ فرستاده می‌شوند. چاپ کارتن‌های مادر در دسته چاپ فلکسو قرار می‌گیرد.

کاربرد کارتن های مادر:

کارتن‌ های مادر کاربرد های بسیاری دارند. از کارتن‌های مادر برای جای‌گیری جعبه‌های مقوایی و لمینتی استفاده می‌شود. هم چنین از آن‌ها به تنهایی برای بسته‌بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های مادر نسبت به دیگر بسته‌بندی‌های سلولزی می‌توانند قیمت کمتری داشته باشند و با توجه به مصرف، مراحل تولید مختلفی دارند. به عنوان مثال اگر از کارتن مادر برای جای دادن جعبه‌های مقوایی یا لمینتی بخواهید استفاده کنید، می‌توانید با کمترین هزینه اما مقاومت بالا، از چاپ تک رنگ فلکسو بهره مند شوید. اما برای بسته‌بندی محصولات بزرگ می‌توان از چاپ فلکسو با چند رنگ و طراحی زیبا و اختصاصی استفاده کرد.

تفاوت کارتن‌های مادر با جعبه‌های لمینتی و مقوایی:

جدا از هزینه کمتری که کارتن‌های مادر نسبت به جعبه‌های لمینتی دارند، در روش چاپ، متریال مصرفی و مراحل تولید نیز تفاوت دارند. برای مثال در تولید جعبه‌های لمینتی مرحله لمه زدن یا لمینت کردن را داریم که در تولید کارتن‌های مادر متفاوت است. چاپ جعبه‌های لمینتی و مقوایی افست است که در آن از زینک استفاده می‌شود. اما چاپ کارتن‌های مادر فلکسو می‌باشد که در آن از کلیشه استفاده می‌شود. البته کارتن‌های مادر به صورت لمینتی نیز تولید می‌شوند و مراحل تولید آن مشابه جعبه‌های لمینتی است. بنابراین کارتن‌های مادر لمینیت را می‌توان با چاپ افست و زینک نیز طراحی کرد.

کارتن‌ های مادر برای چه کسب و کاری کاربرد دارند؟

کارتن‌های مادر، کارتن‌های بزرگی هستند که می‌توانند از آن‌ها برای حمل جعبه‌های کوچک‌تر استفاده کرد. در اصل هر کسب و کاری که از جعبه‌های مقوایی و لمینتی برای بسته‌بندی محصول خود استفاده می‌کند، بهتر است از کارتن‌های مادر نیز استفاده نماید؛ تا جعبه‌های دیگر را درون آن قرار دهد. کارتن‌های تولید شده توسط مجموعه امیران تحمل وزن بالا حتی تا یک تن را نیز دارند.

خرید کارتن‌های مادر از مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با استفاده از علم و تکنولوژی روز، چندین سال تجربه، استفاده از بهترین متریال موجود در بازار و دستگاه‌های تمام اتوماتیک، کارتن‌های مادر را تولید می‌کند. کارتن‌های تولیدشده توسط مجموعه امیران توانایی تحمل وزن یک الی ۲ تن را دارند. هزینه صفر تا صد تولید یک کارتن مادر در مجموعه امیران مقرون به صرفه و بسیار پایین است. مجموعه امیران دارای تیم طراحی حرفه‌ای برای طراحی اختصاصی بسته‌بندی شما است. هم چنین در زمینه طراحی انواع جعبه و کارتن‌ها جوایز ملی دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *