تجریه های کاری در جعبه سازی, توانایی های جعبه سازی امیران

مجموعه امیران جعبه‌های اختصاصی برای اسباب بازی تولید می‌کند

بسته بندی اسباب بازی

همان طور که تا کنون متوجه شده‌اید، مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای تمامی کسب و کارها بسته‌بندی‌های اختصاصی تولید می‌کند. بسته‌بندی‌های تولیدشده توسط مجموعه امیران از نوع سلولزی هستند و در قالب جعبه و کارتن تولید می‌شوند. در این مقاله می‌توانید درباره بسته‌بندی‌های سلولزی مجموعه امیران بیشتر مطالعه کنید. اما مجموعه امیران در تولید بسته بندی برای صنف اسباب بازی فوق‌العاده عمل کرده است و باعث افزایش فروش و درآمد تولید کنندگان اسباب بازی شده است. بنابراین در این مقاله قصد داریم درباره تولید جعبه‌های اختصاصی برای اسباب بازی صحبت کنیم.

بسته بندی های اختصاصی برای صنف اسباب بازی:

اسباب بازی دریچه ارتباطی کودکان با دنیای بیرون است. کودکان برای خرید اسباب بازی اشتیاق زیادی دارند و با یک جعبه و بسته‌بندی شاد می‌توانید توجهشان را جلب کنید و فروش خود را افزایش دهید. بنابراین انتخاب یک جعبه شاد، رنگی و جذاب برای بسته‌بندی اسباب بازی بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای کسب و کار خود بگیرید. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در تولید بسته‌بندی‌های اختصاصی برای انواع اسباب بازی ‌ها بسیار موفق عمل کرده است. مجموعه امیران دارای تیم طراحی و ایده‌پردازی قوی و با سابقه برای طراحی و تولید جعبه‌های اسباب بازی است.

چاپ و بسته‌بندی امیران با توجه به ابعاد و سایز اسباب بازی، اقدام به تولید جعبه‌‌های مقوایی یا لمینتی برای محصول می‌کند. پس از تایید ماکت اولیه، ابعاد و طرح جعبه، تولید و چاپ بسته‌بندی آغاز می‌شود. مجموعه امیران خدمات پس از چاپ مانند سلفون مات و براق، نقره کوب، UV و … را نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. در نظر داشته باشید که بسته‌بندی شما نشان‌دهنده ارزشی است که برای مشتری خود قائل هستید. بنابراین سعی کنید به یک بسته‌بندی خاص و منحصر بفرد با کیفیت بالا فکر کنید.

دریافت جوایز ملی برای جعبه‌های اسباب بازی:

چاپ و بسته‌بندی امیران دارای تخصص در تولید جعبه‌های اختصاصی برای صنف اسباب بازی است. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در زمینه طراحی جعبه‌های اختصاصی اسباب بازی با کسب موفقیت‌های بسیار زیاد، موفق به دریافت جوایز ملی نیز شده است. بنابراین می‌توانید برای بسته‌بندی محصول خود با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید. مجموعه چاپ و بسته‌‌بندی امیران با طراحی بسته‌ بندی‌ های کودکانه و شاد برای اسباب بازی در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *