Uncategorized

چرا بسته بندی انجام ندهیم؟

چرا بسته بندی انجام ندهیم

اگر صاحب کسب و کار هستید و هنوز برای محصول خود بسته‌بندی خاصی در نظر نگرفتید، دیگر لازم نیست این کار را انجام بدهید. امروزه بسته‌بندی تاثیری در جلب نظر مشتریان ندارد. هم چنین از آن فقط برای حمل و نقل استفاده می‌شود و نقشی موقت برای محافظت دارد. بنابراین در این مقاله قرار است توضیح دهیم که چرا بسته بندی انجام ندهیم . اما نکته دارای اهمیت این است که این مقاله قرار است شما را غافل‌گیر کند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید؛ غافل‌گیری اصلی در انتهای مقاله است.

اهمیتی در کسب و کار شما ندارد:

آیا برای کسب و کار خود استراتژی مخصوصی در نظر گرفته‌اید؟ واقعیت این است که محصول ‌شما به تنهایی شخصیت برند شما را شکل می‌دهد. بنابراین حتی بدون در نظر گرفتن بسته‌بندی اختصاصی برند شما در ذهن مشتری می‌ماند. امروزه بسته‌بندی هزینه‌های بسیار زیادی را برای کسب و کارها می‌تراشد. پس با این اوصاف نیازی به پرداخت هزینه هنگفت و اضافی برای بسته‌بندی محصول خود ندارید.

مشتری شما را افزایش نمی‌دهد:

بسته‌بندی محصول باعث نمی‌شود که در بازاریابی بهتر عمل کنید. فکر می‌کنید بدون داشتن یک بسته بندی منحصر به فرد از رقیبان خود عقب می‌مانید؟ باید بدانید که این موضوع تاثیری در افزایش جذب مشتری برای محصول و برند شما ندارد. امروزه مشتریان محصول فقط به کیفیت آن فکر می‌کنند و ظاهر اولیه برایشان اهمیتی ندارد.

محصول شما خراب نمی‌شود:

یک بسته‌بندی خوب و محکم تاثیری در ایمنی محصول شما ندارد. بنابراین با استفاده از یک جعبه معمولی نیز محصول شما کاملا ایمن از کارخانه به دست مشتریان می‌رسد.

تاثیری بر محیط زیست ندارد:

جعبه‌ها و کارتن‌های سلولزی نیز به اندازه بسته‌بندی‌های پلاستیکی بر محیط زیست تاثیر بدی می‌گذارند. بنابراین ساخت یک جعبه سلولزی اختصاصی برای محصول تاثیر مثبتی بر حفظ محیط زیست ندارد.

چرا بسته بندی انجام دهیم؟

اگر تا اینجا مقاله را با دقت خوانده‌اید، صبر کنید. غافل‌گیری اینجاست. حقیقت بسته‌بندی محصول چیز دیگری است که در این مقاله می‌توانید مطالعه نمایید. واقعیت این است که بسته‌بندی اختصاصی در بازاریابی و افزایش مشتریان شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. امروزه مشتریان ابتدا بر ظاهر محصول تمرکز و سپس اقدام به خرید می‌کنند. با داشتن یک بسته‌بندی منحصر به فرد در ذهن مشتریان باقی می‌مانید. در حقیقت بسته‌بندی شخصیت برند شما را نشان می‌دهد. که با پرداخت هزینه‌ای جزئی می‌توانید با متریال با کیفیت، آن را برای خود داشته باشید. توجه داشته باشید که بسته‌بندی ضامن سلامت محصول برای حمل و نقل از کارخانه تا منزل مشتریان است. بنابراین باید آن را خیلی جدی بگیرید. تا فراموش نکرده‌ایم، بگوییم که بسته‌بندی‌های سلولزی به دلیل تجزیه پذیری تاثیر مثبتی بر محیط زیست می‌گذارد.

چرا از بسته‌ بندی‌های مجموعه امیران استفاده کنیم؟

مجموعه چاپ و بسته بندی امیران، با داشتن تیم طراحی، مشاوره و نظارت بر مراحل تولید محصول به شما کمک می‌کند تا در مسیر افزایش اعتبار کسب و کار خود پیش بروید. شرکت امیران این تضمین را به شما می‌دهد که برای محصول شما با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود و هزینه مناسب، بسته‌بندی اختصاصی و منحصر به فردی تولید نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *