Uncategorized

تولید کارت گوشواره و گردنبند توسط مجموعه امیران

اگر صاحب کسب و کار زیور آلات و بدلیجات هستید و قصد دارید برند خود را خاص و معروف کنید، این مقاله رو تا آخر بخوانید. یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که باید برای کسب و کار فروش زیور آلات و بدلیجات برداشت، داشتن کارت‌های مناسب برای نمایش و جعبه‌های شیک و زیبا برای آن‌ها است. گوشواره و گردنبند زیور آلاتی هستند که باید برای نمایش آن‌ها از کارت‌های مقوایی استفاده کرد. کارت گوشواره و گردنبند به صورت عمومی در دسترس همه است. هم چنین تمامی کسب و کارها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اما چیزی که می‌تواند برند شما را خاص و زبانزد کند، داشتن کارت گردنبند و گوشواره اختصاصی برای برند شما است.

کارت گوشواره و گردنبند از چه جنسی است؟

کارت‌های گردنبند و گوشواره از جنس مقوا و مانند جعبه مقوایی تولید می‌شوند. داشتن این نوع کارت‌ها برای نمایش گردنبند و گوشواره هزینه زیادی را برای کسب و کار ندارد اما روی فروش و افزایش درآمد تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. چاپ کارت‌های زیور آلات از نوع چاپ افست است و با استفاده از زینک انجام می‌شود. کارت‌های بدلیجات را می‌توان در ابعاد مختلف، طرح‌های متنوع و با رنگ دلخواه تولید کرد.

تولید کارت‌های زیور آلات و بدلیجات در مجموعه امیران:

مجموعه امیران با تمرکز بر تولید بسته‌بندی‌های سلولزی، می‌تواند انواع بسته‌بندی‌ها و کارت‌های مورد نیاز برای کسب و کار زیور آلات و بدلیجات را تولید نماید. شما صاحبان کسب و کار می‌توانید کارت‌ها و جعبه‌های مقوایی مورد نیاز خود را با صرف هزینه اندک سفارش دهید. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران کارت‌های مقوایی گردنبند و گوشواره را با چاپ اختصاصی برای برند شما تولید می‌نماید. شما می‌توانید از تیم طراحی مجموعه امیران برای طراحی یک کارت اختصاصی برای محصولات خود مشاوره و کمک بگیرید. چاپ و بسته‌بندی امیران با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب، آماده خدمات رسانی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیور آلات و بدلیجات می‌باشد و از صفر تا صد کار در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *