تجریه های کاری در جعبه سازی

کاور مقوایی بسته بندی های مواد غذایی

اگر در فروشگاه مواد غذایی نگاهی به قفسه‌ها بیاندازید، مواد غذایی بسیاری را می‌بینید که یک کاور مقوایی علاوه بر بسته‌بندی محصول دارند. مواد غذایی مانند تن ماهی، سالاد الویه و … علاوه بر بسته‌بندی خود (از جنس فلزی، پلاستیکی و سلولزی) یک لایه مقوایی نیز به دور خود دارند. در این مقاله به تولید یک کاور مقوایی برای بسته بندی مواد غذایی و دلایل استفاده از آن اشاره می‌کنیم.

کاور مواد غذایی از جنس مقوا:

همان طور که در مقاله بسته‌بندی محصول بازاریاب شماست، گفتیم بسته‌بندی یک محصول تبلیغ گسترده‌ای را برای محصول می‌کند و با کمی خلاقیت و انتخاب بسته‌بندی اختصاصی می‌توانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید. جدا از بسته‌بندی بعضی مواد غذایی که می‌تواند قوطی فلزی، ظرف پلاستیکی و … باشد، یک کاور نیز می‌تواند توجه مشتری را به محصول جلب کند. علاوه بر آن می‌توانید از کاور مقوایی بسته بندی مواد غذایی برای درج اطلاعات محصول مانند برند، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مواد تشکیل دهنده و … استفاده کنید. کاور بسته‌بندی به خصوص برای محصولات غذایی ارگانیک مانند تخم مرغ حس بهتری را به خریدار منتقل می‌کند.

جنس این نوع کاورها از یک لایه مقوای چاپی است و هزینه چندانی را برای شما ایجاد نمی‌کند. هم چنین تاثیری که بر افزایش فروش و جلب توجه مشتری دارد، صرف هزینه برای طراحی کاور مقوایی را توجیه می‌کند. با صرف هزینه اندکی می‌توانید برای محصولات خود به صورت اختصاصی یک کاور مقوایی سفارش دهید و از آن در بسته‌بندی محصول استفاده کنید. چاپ مورد استفاده برای کاور مقوایی چاپ افست است که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چاپ فلکسو دارد. در طراحی و چاپ کاور مقوایی می‌توانید از چندین رنگ دلخواه کمک بگیرید. طراحان مجموعه امیران برای انتخاب طیف رنگی متناسب به شما کمک می‌کنند.

تولید کاور مقوایی مواد غذایی توسط مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای صنایع غذایی مختلف و انواع مواد غذایی کاور مقوایی تولید می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب بسته‌بندی و کاور مقوایی منحصر به فرد محصول خود را از سایر رقبا متمایز کنید و توجه مشتریان را به محصول خود جلب کنید. مجموعه امیران با داشتن تیم طراحی با تجربه، در طراحی یک کاور مقوایی به شما کمک می‌کند. توجه داشته باشید که مجموعه امیران به سبب طراحی‌های خاص و منحصر به فرد جوایز ملی نیز کسب کرده است. بنابراین می‌توانید از صفر تا صد تولید یک کاور مقوایی برای صنایع غذایی خود را با خیال راحت ب آن‌ها بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *