تجریه های کاری در جعبه سازی, توانایی های جعبه سازی امیران

تولید استند های اسباب بازی در مجموعه امیران

استند های اسباب بازی

در مقاله جعبه‌های اسباب بازی صحبت کردیم که کودکان جذب طراحی شاد و جذاب بسته‌بندی اسباب بازی می‌شوند. در نتیجه طراحی یک بسته‌بندی اختصاصی برای اسباب بازی می‌تواند فروش و درآمد شما را افزایش دهد. اما اگر تولید کننده اسباب بازی هستید، می‌توانید برای زیباتر شدن چیدمان اسباب‌ بازی ها به استند های اسباب بازی نیز فکر کنید. شما می‌توانید استند اسباب بازی را متناسب با جعبه اسباب بازی به صورت اختصاصی برای برند خود سفارش دهید و از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ظاهر محصول شما حرف اول را در بازاریابی و تبلیغ محصولتان می‌زند. درباره اسباب بازی نیز طراحی جعبه و استند آن می‌تواند مشتریان زیادی را برای محصول شما به ارمغان بیاورد. بنابراین در این مقاله درباره استند های اسباب بازی که در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران تولید می‌شوند، صحبت می‌کنیم.

استند اسباب بازی چیست؟

استند اسباب بازی در بر گیرنده تعدادی جعبه اسباب بازی از نوع مقوایی یا لمینتی است. استندهای اسباب بازی مانند جعبه‌های لمینتی از مقوای چاپی و سینگل یا ورق تولدی می‌شوند و تحمل وزن بالایی دارند. ابعاد و سایز استندها متفاوت است و هر یک می‌تواند در برگیرنده تعداد متفاوتی جعبه اسباب بازی باشد. روی استندهای اسباب بازی معمولا مشخصات محتویات آن (از جمله برند و نوع اسباب بازی) قید می‌شود. شکل و ظاهر استندها متفاوت است اما می‌توانند به شکل جعبه بسته شوند. در واقع می‌توان از استندها برای حمل و نقل جعبه‌های اسباب بازی و محافظت از جعبه‌های کوچک‌تر نیز استفاده کرد. پس از رسیدن به فروشگاه می‌توان آن‌ها را از پرفراژ باز کرد و استندها را به کار برد. شما می‌توانید برای جعبه‌ های اسباب بازی خود استندهایی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید. درون هر استند نیز با توجه به سلیقه خود و یا ابعاد جعبه اسباب بازی می‌توانید تعداد متفاوتی جعبه قرار دهید.

استندهای اسباب بازی چه کاربردی دارند؟

استندهای اسباب بازی با هدف جای‌گیری جعبه‌های اسباب بازی یکسان درون فروشگاه تولید می‌شوند. شما می‌توانید اسباب‌بازی‌های یکسان را با رنگ جعبه‌های متفاوت درون یک استند قرار دهید تا توجه بیشتری را به خود جلب کند. حتی می‌توانید اسباب‌بازی‌های یکسان با طرح‌های متفاوت مانند لگوهای متنوع را درون یک استند قرار دهید تا مشتری امکان دسترسی به انواع متفاوت یک اسباب بازی را داشته باشید و خریدی آسان را تجربه نماید. توجه داشته باشید که فروشندگان اسباب بازی، استندهای اسباب بازی را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند و داشتن استند سبب می‌شود اسباب بازی شما بیشتر به چشم بیاید، بنابراین تاثیر بسیار زیادی بر افزایش درآمد و فروش شما خواهد داشت.

تولید استندهای اسباب بازی توسط مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران استندهای اسباب بازی را در ابعاد و سایزهای مختلف برای مشتریان خود تولید می‌کند. استند های اسباب بازی را می‌توانید به صورت برجسته، UV، با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع انتخاب و سفارش دهید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در تولید استند و جعبه‌های اسباب بازی اشتیاق کودکان را به خرید افزایش می‌دهد. طراحان مجموعه امیران بهترین طرح را برای محصول شما طراحی می‌کنند و رضایت شما و مشتریان شما را جلب می‌کنند. چاپ و بسته‌بندی امیران از صفر تا صد کار طراحی و تولید یک استند اسباب بازی در کنار برند شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *