Uncategorized

رشد صنعت بسته بندی در سالهای اخیر

رشد بسته بندی در سالهای اخیر

در مقالات قبل درباره تاریخچه بسته‌بندی، اهمیت بسته‌بندی و چرایی آن صحبت کردیم. اگر به مقالات قبل مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که امروزه کسب و کارها به اهمیت موضوع بسته‌بندی پی برده‌اند. کسب و کارها برای آن که از سایر رقبای خود عقب نیفتند، به یک بسته‌بندی اختصاصی برای کالای خود فکر می‌کنند. در طی سال‌های اخیر، صنعت بسته‌بندی تغییرات بسیار زیاد و پیشرفته‌‌ای را شاهد بوده است. در این مقاله به بررسی رشد بسته بندی در سالهای اخیر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

رشد بسته‌بندی از چه نظر بررسی می‌شود؟

در سال‌های اخیر بسته‌بندی از جهات مختلفی تغییر کرده است؛ اعم از دستگاه‌ها، متریال، معیار و … . در ادامه، رشد بسته بندی در سالهای اخیر را از هر یک از جوانب بررسی می‌کنیم.

  1. دستگاه‌ها: در طی سال‌های اخیر دستگاه‌های مورد نیاز در صنعت بسته‌بندی تغییرات بسیار زیادی داشته‌اند. در واقع بسته‌بندی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک جایگزین دستگاه‌های دستی و نیمه اتوماتیک شدند. تولیدکنندگان خواستار ایجاد اتوماسیون صنعتی هستند تا بتوانند نیروهای خود را در قسمت‌ها مورد نیاز قرار دهند و دقت و کیفیت کار را بالا ببرند. به عنوان مثال عمل لمه‌زدن برای جعبه‌های لمینتی (لمینت مقوا به ورق یا سینگل)، در گذشته توسط قلم موی آغشته به چسب انجام می‌شد. اما اکنون برای لمینت از دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌شود. در گذشته کار پوشال‌گیری با دست انجام می‌شد. اما امروزه برای این کار از دستگاه مخصوص پوشال‌گیری استفاده می‌شود.
  2. متریال:  استفاده از کاغذ کاهی در گذشته بسیار رایج بود. اما امروزه تنوع کاغذ و مقوا بسیار زیاد شده است. مراحل پس از چاپ مانند سلفون، UV، طلاکوب، نقره کوب و … به دلیل رشد بسته بندی در سالهای اخیر به بسته‌بندی‌ها اضافه شده است.
  3. معیارهای بسته‌بندی: در گذشته بسته‌بندی صرفا جهت جابجایی استفاده می‌شد. اما امروزه بسته‌بندی بخشی جدایی ناپذیر از شخصیت یک محصول است. بسته‌بندی اختصاصی، امروزه به عنوان برند یک کسب و کار در نظر گرفته می‌شود. بنابراین کسب و کارها سعی می‌کنند با یک طرح منحصر بفرد در ذهن مشتریان خود بمانند. امروزه بحث محافظت از محیط زیست نیز در انتخاب جنس یک بسته بندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین تولیدکنندگان بسته‌بندی سعی می‌کنند از موادی استفاده کنند که با محیط زیست سازگاری داشته باشد.

رشد بسته‌بندی در مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران از دستگاه‌های لمینت تمام اتوماتیک، دایکات مسطح تمام اتوماتیک، لترپرس، سلفون کش تمام اتوماتیک، روکش حرارتی و واتربیس تمام اتوماتیک و انواع دستگاه‌های چاپ را داراست. شرکت امیران به دلیل اتوماسیون بسیار زیاد بسته‌بندی‌ها را با سرعت زیاد، دقت بالا، کیفیت عالی و هزینه مناسب به مشتریان خود تحویل می‌دهد. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران انواع متریال را داراست. بهترین متریال را با کیفیت بالا در دسترس دارد و می‌توانید با توجه به سلیقه متریال دلخواه را انتخاب نمایید. تیم طراحی مجموعه امیران بسیار خلاقانه و با نوآوری بسته‌بندی‌ها را طراحی می‌کنند.

بسته‌بندی در مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با افتخار اعلام می‌کند که در کار خود از اتوماسیون صنعتی استفاده می‌کند. به همین سبب کیفیت، دقت و سرعت کار بالاتر می‌رود. بسته‌بندی‌های تولید شده توسط مجموعه امیران از تمامی معیارهای روز برای یک بسته‌بندی خاص، برخوردار هستند. تولیدات مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران از سایر بسته‌‌بندی‌ها متمایز می‌شود. هزینه تمام شده برای تولید یک بسته‌بندی اختصاصی و منحصر بفرد برای کسب و کار شما در مجموعه امیران بسیار مناسب است. مجموعه امیران با دارا بودن مدال طراحان برتر بسته‌بندی می‌تواند به شما کمک کند. چاپ و بسته بندی امیران از صفر تا صد کار تولید بسته‌بندی در کنار شماست؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت کار طراحی بسته‌بندی خود را به آنان بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *