Uncategorized

کارتن لمینتی یا کارتن فلکسویی؟

کارتن لمینتی یا کارتن فلکسویی؟ اگر برای بسته‌بندی محصولت به کارتن محکم و شکیلی نیاز داری ولی کارتن‌ها و مشخصاتشون رو نمیشناسی، این برای مقاله برای شماست. در این مقاله به شما کمک می‌کنم که بهترین تصمیم را برای انتخاب کارتن مناسب بگیرید. با من همراه باشید. در مقاله کارتن‌ خام یا کارتن فلکسویی درباره انواع کارتن‌ها صحبت کردیم و به مقایسه هر دو نوع پرداختیم. اما در این مقاله به بررسی تفاوت کارتن لمینتی و کارتن فلکسویی می‌پردازیم. در ابتدا درباره هر کارتن توضیح کوتاهی می‌دهیم و سپس تفاوت‌ها و برتری‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

کارتن لمینتی چیست؟

کارتن لمینتی در واقع کارتنی است که عمل لمینت بر آن انجام شده است. هم‌چنین چاپ مورد استفاده بر روی این کارتن چاپ افست می‌باشد.

کارتن فلکسویی چیست؟

کارتن فلکسویی به کارتنی گفته می‌شود که عمل لمینت بر آن انجام نشده اما چاپ آن چاپ فلکسو است.

تفاوت کارتن لمینتی و فلکسویی:

دو کارتن لمینتی و فلکسویی از ورقه‌های چند لایه تولید می‌شوند. با این تفاوت که در کارتن لمینتی یک لایه مقوایی بر روی کارتن لمینت می‌شود. بنابراین چاپ کارتن لمینتی (چاپ افست) و کارتن فلکسویی (چاپ فلکسو) با هم تفاوت دارند. چاپ افست از کیفیت بالاتری نسبت به چاپ فلکسو برخوردار است. داشتن چاپ افست بر روی کارتن ارزش کار را بالا می‌برد و ظاهر زیباتری به بسته‌بندی محصول می‌دهد.

کارتن لمینتی توسط قالب با عملیات تیغ و تا تولید می‌شود اما کارتن فلکسویی با عملیات چاک و برش انجام می‌شود و نیازی به قالب ندارد. مواد اولیه مصرفی در تولید هر دو نوع کارتن مشابه است و کیفیت یکسانی دارند. کارتن‌های لمینتی در برابر آب محافظت دارند اما کارتن‌های فلکسویی آپشن محافظت آبی را ندارند. سلفون‌کشی مات و براق نیز برای کارتن‌های لمینتی امکان پذیر است.

کارتن لمینتی بگیریم یا کارتن فلکسویی؟

در این مقاله سعی کردم همه مشخصات و مزایای کارتن‌های لمینتی و فلکسویی را توضیح دهم. انتخاب نوع کارتن به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. دو نوع کارتن از کیفیت بالایی برخوردارند و در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با بهترین متریال و در سریع‌ترین زمان ممکن تولید می‌شوند. چاپ هر دو نوع کارتن به صورت دلخواه و منحصر به فرد با توجه به نظر شما انتخاب می‌شود. داشتن طرح منحصر به فرد به برندسازی محصول شما کمک به سزایی می‌کند. برای مشاوره و سفارش کارتن مورد نظر می‌توانید با مشاوران مجموعه امیران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *