جعبه سازی, دریاره جعبه سازی امیران, کارتن سازی

بهترین مجموعه جعبه و کارتن سازی در تهران کجاست؟

همان گونه که تا الان دریافته‌اید بسته‌بندی محصول نقش مهمی در بازاریابی آن دارد و مبلغ بسیار خوبی برای محصولات شماست. اگر هنوز هم نسبت به طراحی و تولید یک بسته‌بندی اختصاصی برای محصولات خود گارد دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. پس از مطالعه مطلب مورد نظر، برای داشتن یک بسته‌بندی منحصر به فرد ترغیب می‌شوید. حال اگر تصمیم گرفته‌اید محصولات خود را با جعبه و کارتن‌ های خاص، بسته‌بندی و به فروش برسانید، باید بدانید از کدام مجموعه چاپ و بسته‌بندی کمک بگیرید. در این مطلب قصد داریم بهترین مجموعه جعبه و کارتن سازی در تهران را به شما معرفی کنیم.

مجموعه جعبه سازی امیران در تهران:

ویژگی‌های بسیار مهمی بر انتخاب بهترین مجموعه جعبه و کارتن سازی در تهران تاثیر گذار است. در ادامه به تعدادی از پارامترهای مهم و تاثیر گذار برای انتخاب کارخانه چاپ و بسته‌بندی اشاره می‌کنیم:

  • تیم طراحی: مجموعه چاپ و بسته‌بندی مورد نظر باید دارای تیم طراحان قوی و حرفه‌ای باشد؛ تا بتوانند برای هر محصولی جعبه های خلاقانه و اختصاصی طراحی نمایند. در شرکت جعبه سازی امیران طراحان و ایده پردازان حرفه‌ای مشغول به کار هستند و برای انواع محصولات شما با توجه به نظر و سلیقه شخصی و برند شما، ایده‌های خلاقانه‌ای دارند. توجه داشته‌باشید که برای طراحی اختصاصی و خلاقانه در مجموعه امیران از شما هزینه جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود.
  • کیفیت متریال: کیفیت متریال مورد استفاده در انواع بسته‌بندی‌های سلولزی اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال در بسته‌بندی های دارویی و غذایی باید از متریال کاملا بهداشتی استفاده کرد. در چاپ و بسته‌بندی امیران از متریال درجه یک و با کیفیت بالا برای تولید جعبه و کارتن استفاده می‌شود که با توجه به بودجه خود برای بسته‌بندی می‌توانید متریال متفاوتی را انتخاب نمایید.
  • دستگاه‌های مورد استفاده: استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای تولید، تیغ و تا و چاپ انواع جعبه و کارتن سرعت کار را بالا می‌برد و سبب می‌شود بسته‌بندی مورد نظر بدون هیچ گونه خطایی تولید شود. مجموعه جعبه و کارتن سازی امیران برای تولید انواع بسته‌بندی از دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌کند. همین امر سبب می‌شود بسته‌بندی مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دقت بالایی تولید شود.
  • هزینه تولید: هزینه تولید جعبه و کارتن باید مقرون به صرفه باشد تا برای برند هزینه‌های اضافی نتراشد و قیمت تمام‌شده محصول را بیش از حد بالا نبرد. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران علیرغم استفاده از متریال درجه یک و دستگاه‌های تمام اتوماتیک، هزینه تولید جعبه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

چاپ و بسته بندی امیران، بهترین شرکت جعبه سازی تهران:

تمامی موارد ذکرشده در این مطلب ثابت می‌کنند که جعبه و کارتن سازی امیران بهترین مجموعه در تهران است. امیران از متریال با کیفیت و دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای تولید بسته‌بندی استفاده می‌کند. اما هزینه تولید در این مجموعه مقرون به صرفه و اقتصادی است و هزینه تمام‌شده محصولات را به سبب بسته‌بندی اختصاصی بالا نمی‌برد. تیم طراحان و ایده‌پردازان امیران برای هر نوع محصولی ایده اختصاصی و خلاقانه‌ای دارند. بنابراین با آسودگی خاطر می‌توانید کار تولید بسته‌بندی مورد نیاز خود را به آن‌ها بسپارید. فراموش نکنید که امیران با شعار بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم؛ توانسته برای برندهای معتبر بسیاری بسته‌بندی تولید نماید. هم‌چنین در زمینه تولید جعبه مهارت و تجربه بسیار زیادی در طی سالیان کسب کرده‌است.

برای مشاهده نمونه محصولات تولیدشده در جعبه و کارتن سازی امیران بر روی این لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *