توانایی های جعبه سازی امیران, دریاره جعبه سازی امیران

مرکز تولید و چاپ جعبه مقوایی در تهران

امروزه بسته‌بندی محصولات جدا از مبحث محافظت، به شکل تبلیغ و بازاریابی نیز درآمده‌است و محصولات متعددی به کمک بسته‌بندی خاص و منحصر به فرد به فروش می‌رسند. در گذشته از متریال مختلفی مانند چوب، شیشه، کاغذ و … برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شد. اما اکنون تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند برای هر محصولی از بسته‌بندی های سلولزی نظیر جعبه و کارتن استفاده کنند. بسته‌بندی های سلولزی در انواع جعبه‌های مقوایی، جعبه‌های لمینتی، کارتن‌های خام، کارتن‌های فلکسویی و کارتن‌های افست تولید می‌شوند که خصوصیات مختص به خود را دارند. اما در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز تولید و چاپ جعبه های مقوایی در تهران را به شما معرفی کنیم:

بهترین مرکز تولید و چاپ جعبه در ایران:

تولید و چاپ چعبه های مقوایی نیازمند تخصص حرفه‌ای در صنعت بسته‌بندی است. در نظر داشته‌باشید که تولید بسته‌بندی با توجه به معیارها و استانداردهای ثابتی انجام می‌شود. در ایران و به طور اختصاصی در تهران مراکز بسیار زیادی برای تولید و چاپ بسته‌بندی های سلولزی وجود دارد. اما باید بدانید کدام مرکز می‌تواند نیاز شما برای تولید یک بسته‌بندی اصولی و حرفه‌ای را پاسخ دهد. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران کارخانه‌ای است که می‌توانید برای تولید و چاپ انواع جعبه های مقوایی و لمینتی به آن اطمینان کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا صنایع بسته‌بندی امیران به یکی از مراکز معتبر و حرفه‌ای در زمینه تولید بسته‌بندی‌های سلولزی تبدیل شده‌است.

چرا مجموعه چاپ و بسته بندی امیران؟

  • طراحی: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در جعبه‌های مقوایی باید رعایت شود، طراحی آن است. طراحی خاص و منحصر به فرد می‌تواند محصول شما را در ذهن مشتریان نگه دارد و برای محصولتان تبلیغات سیار انجام دهد. بنابراین از طراحی بسته‌بندی مختص به برند خود غافل نشوید؛ تا از رقبای خود عقب نمانید. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران طراحان و ایده پردازان قوی و حرفه‌ای مشغول به کار هستند و برای هر محصولی ایده‌های خلاقانه‌ای دارند. طراحان مجموعه جعبه سازی امیران برای طراحی جعبه، در چندین دوره جوایز ملی دریافت کرده‌اند و می‌توانند محصول شما را با استفاده از جعبه مناسب، تبلیغ کنند و بازاریابی گسترده‌ای برای برند شما انجام دهند.
  • چاپ: چاپ بر روی جعبه مقوایی نیز باید توسط ایده پردازان به صورت حرفه‌ای از نظر شکل و نوشتار طراحی شود. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با استفاده از چاپ افست با کیفیت بالا، بر روی جعبه‌های مقوایی طرح مورد نظر را چاپ می‌کند. چاپ افست بر روی جعبه های مقوایی توسط دستگاه‌ تمام اتوماتیک و بدون کوچک‌ترین خطایی در چاپ و بسته‌بندی امیران انجام می‌شود.
  • متریال: در صنایع بسته‌بندی امیران، از متریال با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی برای تولید انواع جعبه و کارتن استفاده می‌شود. وجود ناظر در تمامی مراحل در کارخانه امیران، به خصوص در قسمت کنترل کیفیت متریال می‌تواند خیال شما را از کیفیت بالای متریال مورد نیاز برای بسته‌بندی راحت کند.
  • دستگاه‌های مورد استفاده: استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای تولید و چاپ جعبه های مقوایی می‌تواند سرعت آماده‌سازی سفارشات شما را بالا ببرد. هم‌چنین با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک امکان خطا به حداقل می‌رسد و بسته‌بندی های مورد نیاز شما با دقت بالایی تولید و چاپ می‌شوند.
  • هزینه: با وجود این که در مجموعه امیران از متریال با کیفیت بالا و دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌شود؛ هزینه تولید جعبه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در صورت استفاده از جعبه‌ای خلاقانه با چاپ منحصر به فرد، هر هزینه‌ای که برای بسته‌بندی کنید؛ برای برند شما بازگشت مالی دارد و نیازی به نگرانی نیست. البته در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران خدماتی نظیر ماکت سازی و عکاسی تبلیغاتی به صورت رایگان انجام می‌شود که دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این نوع خدمات ندارید.

با مقایسه امکانات و ویژگی‌های مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با سایر شرکت‌های جعبه سازی در تهران به این نتیجه می‌رسید که بهترین مرکز تولید و چاپ جعبه مقوایی در تهران، مجموعه جعبه و کارتن سازی امیران است. شما می‌توانید در این صفحه نمونه بسته‌بندی‌های مقوایی تولیدشده در مجموعه امیران را مشاهده کنید تا با اطمینان خاطر برای سفارش جعبه مورد نیاز خود اقدام کنید. برای سفارش و استعلام قیمت جعبه مورد نظر خود با مشاوران و کارشناسان مجموعه امیران تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *