جعبه سازی

هزینه تولید جعبه و کارتن

بسته‌بندی محصول در اکثر صنف‌ها می‌تواند فروش محصولات را به طور کلی متحول نماید. در واقع جعبه محصول می‌تواند سبب افزایش فروش و افزایش درآمد برند گردد. بنابراین تولیدکنندگان همواره به دنبال استفاده از جعبه و کارتن‌های اختصاصی و ویژه برای بسته‌بندی محصولات خود هستند. باید بدانید که بسته‌بندی محصول با جعبه و کارتن‌ های منحصر به فرد و دارای چاپ اختصاصی جزء استراتژی‌های برندهای بزرگ و معتبر برای فروش محصولات است. پس اگر نمی‌خواهید از رقبای خود عقب بمانید هر چه سریع‌تر به فکر بسته‌بندی خاص برای محصولات خود باشید. در این مطلب قصد داریم درباره هزینه تولید جعبه و کارتن برای بسته‌بندی محصولات مختلف صحبت کنیم.

قیمت تولید جعبه و کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟

در همین ابتدا بهتر است بیان کنیم که هزینه تولید جعبه و کارتن به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان مقدار ثابتی را از قبل پیش بینی کرد. در واقع با توجه به عوامل متفاوتی، قیمت جعبه و کارتن متغیر است. مقاله را دنبال کنید تا این عوامل را شناسایی و بررسی کنید.

  • متریال مورد استفاده: اولین و مهم‌ترین مورد تاثیرگذار در قیمت جعبه و کارتن مواد و متریال مصرفی است. متریال با کیفیت پایین‌تر قیمت ارزان‌تری نیز دارند. بنابراین می‌توانید در شروع کسب و کار خود از متریال ارزان‌تر استفاده کنید تا در ابتدا متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین برای بسته‌بندی نشوید.
  • دستگاه‌های مورد استفاده: هزینه تولید در مجموعه‌های جعبه سازی و کارتن سازی که از دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای تولید و چاپ بر روی بسته‌بندی استفاده می‌کنند؛ نسبت به مراکزی که از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک و دستی استفاده می‌کنند، بیشتر است. اما استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک دقت و سرعت تولید را بالا می‌برد و به نفع کسب و کار است.
  • خدمات ارزش افزوده: انتخاب خدمات ارزش افزوده و پس از چاپ به کسب و کار شما بستگی دارد. شما می‌توانید پس از تولید و چاپ از خدمات طلاکوب، نقره کوب، سلفون‌کشی حرارتی مات و براق، UV موضعی و برجسته و … استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که خدمات ارزش افزوده هزینه بیشتری را طلب می‌کنند اما به منظور ارزشی است که برای مشتریان خود قائل هستید و مطمئن باشید که برای برند شما بازگشت مالی دارد و به برند سازی شما کمک می‌کند.

هزینه تولید جعبه و کارتن در مجموعه جعبه سازی امیران:

قیمت تولید جعبه و کارتن در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران نیز مانند سایر مراکز جعبه سازی به عوامل ذکرشده بستگی دارد و با توجه به آن‌ها متغیر است. شما می‌توانید با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته‌شده، هزینه تولید جعبه و کارتن را برای برند خود کاهش دهید. برای استعلام قیمت تقریبی بسته‌بندی مورد نیاز خود می‌توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *