توانایی های جعبه سازی امیران

چرا برای بسته‌بندی محصول به جای هارد باکس باید از جعبه لمینتی استفاده کنیم؟

امروزه بسته‌بندی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای کالا نقش بازاریاب را ایفا می‌کند. در ایران از بسته‌بندی‌های مختلفی مانند جعبه، کارتن، هاردباکس و … برای انواع محصولات می‌توان استفاده کرد که هر یک مزایای خاص خود را دارند. هاردباکس‌ها یکی از بسته‌بندی‌های رایج و شکیل در صنعت بسته‌بندی هستند. اما استفاده از آن‌ها برای بسته‌بندی محصول هزینه بالایی را برای تولیدکنندگان در پی دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزیت استفاده از جعبه لمینتی به جای جعبه هارد باکس بپردازیم.

مزیت استفاده از جعبه لمینتی به جای هارد باکس:

  • انعطاف پذیری بالا: جعبه‌های لمینتی بر خلاف هاردباکس‌ها، در زمان کوتاه‌تری تولید می‌شوند. از متریال بهتر و با کیفیت‌تری در تولید جعبه‌های لمینتی استفاده می‌شود و وزن نهایی جعبه کمتر از هاردباکس است. بنابراین اگر قصد صادرات محصولات خود را دارید، بهتر است از جعبه لمینتی به جای هاردباکس استفاده کنید. دست تولیدکنندگان برای تولید جعبه لمینتی بازتر است و خلاقیت بیشتری را می‌توانند در تولید جعبه لمینتی اجرا کنند.
  • هزینه کمتر: هزینه تمام‌شده برای تولید جعبه‌های لمینتی نسبت به هاردباکس‌ها کمتر است. هم‌چنین خدمات ارزش افزوده بر روی جعبه‌های لمینتی هزینه کمتری را در پی دارد. یکی از اولویت‌های تولیدکنندگان نیز کاهش هزینه‌های بسته‌بندی محصول است که با استفاده از جعبه لمینتی به جای هاردباکس امکان‌پذیر می‌شود.

البته در نظر داشته باشید که جعبه های هاردباکس‌ مقاومت بالاتری نسبت به جعبه‌های لمینتی دارند. اما مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای حل این مسئله چاره‌ای اندیشیده است.

تولید جعبه لمینتی با مقاومت بالا در مجموعه امیران:

مجموعه جعبه‌سازی امیران می‌تواند جعبه‌های لمینتی چند لایه را با مقاومت بالا تولید نماید که با مقاومت هاردباکس‌ها برابری می‌کند. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران جعبه‌های لمینتی با طراحی و چاپ اختصاصی برای محصول و برند شما تولید می‌شوند. جعبه سازی امیران از متریال با کیفیت بالا برای تولید جعبه لمینتی استفاده می‌کند و جعبه‌های مورد نیاز شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه تمام‌شده مناسب و مقرون به صرفه به شما تحویل می‌دهد. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *