Uncategorized

رنگ‌ های جذاب بسته بندی اسباب بازی

رنگ‌ های جذاب بسته بندی اسباب بازی

اسباب بازی پلی میان کودکان و دنیای اطراف هستند. اما در نگاه اول چه ویژگی‌ از اسباب بازی، کودکان را جذب می‌کند؟ کودکان در وهله اول جذب جعبه‌های اسباب بازی می‌شوند. حال بیاید به این سوال فکر کنیم که چه چیزی در جعبه اسباب بازی باید وجود داشته باشد تا کودک را به خود جذب کند؟ در این مقاله گفتیم که دو عامل طرح و رنگ جعبه اسباب بازی نکات مهمی هستند که طراحان جعبه‌های اسباب بازی باید در انتخاب آن دقت کنند. اما چگونه رنگ جعبه بر روی جذب کودک تاثیر می‌گذارد؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

رنگ جعبه اسباب بازی چه تاثیری بر جذب کودک دارد؟

در روانشناسی کودک اثبات شده که رنگ‌های زیاد و رنگ‌های شاد به چشم کودکان می‌آیند. استفاده از رنگ‌های شاد مانند آبی، سبز، قرمز و زرد در طراحی جعبه اسباب بازی کودکان را به سمت اسباب بازی مورد نظر می‌کشاند و کودک را ترغیب به پا فشاری بر خرید اسباب بازی می‌کند. رنگ‌های شاد، دنیای کودکان را شاد و رنگی می‌کند و دریچه‌ای به سمت امید و شادابی برای کودکان است. بنابراین از تاثیر رنگ جعبه اسباب بازی برای جذب کودکان غافل نشوید. اگر در صنف اسباب بازی تولیدکننده هستید، تولید جعبه‌های اسباب بازی شاد و رنگی را در اولویت کسب و کار خود قرار دهید. اکنون دیگر کودکان به سمت جعبه‌های اسباب بازی ساده و بی روح جذب نمی‌شوند. پس به افزایش فروش محصولات خود فکر کنید و در تهیه جعبه مناسب برای بسته‌بندی اسباب بازی‌ های برند خود کوتاهی نکنید.

مجموعه امیران، مطرح در صنعت جعبه سازی اسباب بازی:

چاپ و بسته‌بندی امیران برای طراحی و چاپ جعبه‌های اسباب بازی برنده جوایز ملی شده‌است. جعبه سازی امیران در صنف اسباب بازی با برندهای مطرحی تجربه همکاری داشته و برای محصولاتشان جعبه‌های متفاوتی تولید کرده‌است. در مجموعه امیران تیم طراحان و ایده‌پردازان فوق‌العاده‌ای وجود دارند که طراحی جعبه اسباب بازی را با توجه به دنیای کودکانه انجام می‌دهند. شما می‌توانید با صرف هزینه اندک برای اسباب بازی های خود، بسته‌بندی شاد و خلاقانه داشته باشید. فقط کافی است با مشاوران مجموعه امیران تماس بگیرید تا شما را برای داشتن جعبه اختصاصی برای برند خود راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *