اخبار صنعت چاپ و بسته بندی, دریاره جعبه سازی امیران

صنایع چاپ و بسته بندی امیران برنده چندین دوره جوایز ملی طراحی جعبه اسباب بازی شده است

طراحی جعبه اسباب بازی

در مقالات قبلی صحبت کردیم که بسته‌بندی اختصاصی تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی محصول دارد. بسته‌بندی محصول شما بازاریاب شماست و اگر تا کنون به داشتن بسته‌بندی منحصر به فرد برای برند خود فکر نکرده‌اید، بدانید که از رقبای خود عقب افتاده‌اید. بسته‌بندی نقش تبلیغات برای محصول و برند شما را بر عهده دارد. بنابراین جعبه محصول تاثیر بسزایی بر افزایش فروش آن دارد. بسته‌بندی در تمامی صنف‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما بسته‌بندی در صنف اسباب بازی جایگاه ویژه‌تری دارد. بسته‌بندی های اسباب بازی به منظور جلب نظر کودکان باید دارای طراحی خاص و متفاوتی با سایر صنعت‌ها باشند. اما کدام مجموعه توانسته در زمینه طراحی جعبه اسباب بازی آنقدر موفق عمل کند که جوایز ملی دریافت کند؟ بله درست است! مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با شعار بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم برنده جوایز ملی در زمینه طراحی جعبه اسباب بازی شده‌است.

طراحی بسته‌بندی اسباب بازی در مجموعه امیران:

مجموعه امیران با بهره‌گیری از تیم طراحان قوی و ایده‌پردازی خلاقانه توانسته با برندهای بسیار زیادی در زمینه اسباب بازی همکاری نماید. در مقاله دیگری تجربیات همکاری سازندگان اسباب بازی با مجموعه امیران را به شما معرفی می‌کنیم. همان طور که می‌دانید و در مقالات قبلی گفتیم بسته‌بندی‌های اسباب بازی اولین راه ارتباطی کودکان و اسباب بازی به شمار می‌روند. بنابراین طراحی ویژه، شاد و رنگی جعبه‌ های اسباب بازی برای جذب مشتری و افزایش فروش اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحان مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در همه زمینه‌ها قوی و فوق‌العاده عمل کرده‌اند. اما در صنف اسباب بازی با تکیه بر روانشناسی کودکان توانسته‌اند طراحی‌های بی نظیری برای جعبه‌های اسباب بازی کنند. موفقیت مجموعه امیران در زمینه جعبه‌های اسباب بازی با دریافت جوایز ملی اثبات و تکمیل شد.

تولید جعبه‌های اختصاصی برای اسباب بازی در مجموعه امیران:

اگر تولیدکننده اسباب بازی هستید با مشاوران مجموعه امیران تماس بگیرید. شما می‌توانید برای داشتن جعبه اختصاصی و منحصر بفرد با طراحی کودکانه و شاد برای محصولات خود به چاپ و بسته‌بندی امیران اطمینان کنید. مجموعه امیران با طراحی و تولید جعبه های اسباب بازی از ابتدا تا انتها با بهترین متریال و کمترین هزینه تمام‌شده در کنار شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *