آموزش

کاربرد جعبه های لمینتی در بسته بندی اسباب بازی

آیا تولیدکننده اسباب بازی هستید و از اهمیت بسته‌بندی محصولات خود اطلاع ندارید؟ آیا تا کنون متوجه نشده‌اید که بسته‌بندی اسباب بازی چه تاثیری بر فروش محصول دارد؟ اگر این مقاله را مطالعه نمایید متوجه تاثیر به سزای جعبه اسباب بازی بر فروش محصول می‌شوید. با شناخت تاثیرات جعبه بر فروش محصول می‌توانید کسب و کار خود را متحول سازید. در بسته‌بندی‌ اسباب بازی می‌توان از جعبه‌های لمینتی، جعبه مقوایی، هاردباکس و کارتن استفاده کرد. اگر به عنوان تولیدکننده نمی‌دانید برای بسته‌بندی محصول خود از چه جعبه‌ای استفاده کنید مقاله امروز مختص شماست. در این مقاله بیان می‌کنیم در بسته‌بندی چه نوع اسباب بازی‌هایی بهتر است از جعبه لمینتی استفاده شود.

جعبه لمینتی برای بسته‌بندی اسباب بازی:

  • اسباب بازی سنگین: برای بسته‌بندی اسباب بازی با وزن بالا، جعبه‌های مقوایی مناسب نیستند و بهتر است از جعبه‌های لمینتی استفاده شود. جعبه‌های لمینتی با تعداد لایه‌های مختلف توانایی تحمل وزن بالایی دارند و در ابعاد مختلفی می‌توان آن‌ها را تولید کرد.
  • حساس به ضربه و امکان شکنندگی: اگر محصول شما نسبت به ضربه حساسیت بالایی دارد، حتما از جعبه لمینتی برای بسته‌بندی آن استفاده نمایید. جعبه‌های لمینتی مقاومت بالایی دارند و ایمنی محصول شما را تضمین می‌کنند.
  • صادراتی: برای بسته‌بندی محصولاتی که قصد صادرات آن را دارید، از جعبه‌های لمینتی استفاده کنید. بسته‌بندی‌های لمینتی ایمنی اسباب بازی را تا رسیدن به کشور مقصد و خرید توسط مشتری ضمانت می‌کنند.
  • استفاده طولانی مدت: توجه داشته‌باشید که برای بسته‌بندی اسباب بازی‌هایی که ماندگار هستند و برای مدت طولانی می‌توانند نگهداری می‌شوند، جعبه لمینتی گزینه مناسبی است. جعبه‌های لمینتی به راحتی خراب نمی‌شوند و در دراز مدت می‌توان برای نگهداری اسباب بازی از آن‌ها استفاده کرد.

تولید جعبه لمینتی در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران:

اگر محصول شما دارای یکی از 4 ویژگی‌ بالاست، برای بسته‌بندی آن از جعبه لمینتی استفاده کنید. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران، جعبه‌های لمینتی توسط متریال با کیفیت و دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید می‌شوند. چاپ اختصاصی از نظر طراحی و نوشتار از دیگر مزایای تولید جعبه لمینتی در مجموعه جعبه سازی امیران است. فراموش نکنید که مجموعه امیران برای تولید و طراحی جعبه‌های اسباب بازی برنده جوایز ملی شده‌است و می‌توانید با خیال راحت تولید جعبه‌های خود را به تیم امیران بسپارید. برای سفارش جعبه مورد نظر خود فقط کافیست از طریق این لینک با مشاوران چاپ و بسته‌بندی امیران تماس بگیرید.

برای مشاهده کاربرد جعبه‌های مقوایی در بسته‌بندی اسباب بازی بر روی این لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *