آموزش

کاربرد جعبه های مقوایی در بسته بندی اسباب بازی

اگر مقالات قبلی را مطالعه کرده‌باشید، حتما به اهمیت جعبه اسباب بازی در فروش محصول پی برده‌اید. تولیدکنندگان اسباب بازی همواره به دنبال بسته‌بندی بهتر و زیباتر برای محصولات خود هستند تا بتوانند درآمد خود را افزایش دهند. در واقع بسته‌بندی اسباب بازی سرمایه‌گذاری مناسبی است که پس از عرضه به بازار چندین برابر آن به تولیدکننده برمی‌گردد. اما اگر به عنوان تولیدکننده نمی‌دانید از چه جعبه‌ای برای بسته‌بندی اسباب بازی خود استفاده کنید، این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله درباره کاربرد جعبه های مقوایی در بسته‌بندی اسباب بازی به صورت مفصل صحبت می‌کنیم.

جعبه مقوایی برای بسته‌بندی اسباب بازی:

  • اسباب بازی سبک: به عنوان مورد اول می‌توان اشاره کرد که برای بسته‌بندی اسباب بازی‌های سبک و کوچک مانند لگوها و کارت‌های اسباب بازی می‌توان از جعبه مقوایی استفاده کرد. زیرا این نوع جعبه‌های تحمل وزن پایین‌تری نسبت به اسباب بازی‌های دیگر دارند.
  • عدم حساسیت به ضربه: از جعبه مقوایی برای بسته‌بندی محصولاتی استفاده کنید که نسبت به ضربه حساس نیستند. جعبه مقوایی از یک لایه مقوا تولید می‌شود. بنابراین استفاده از آن برای محصولاتی که نسبت به ضربه حساس هستند، تضمین ایمنی ندارد.

نکته مهم و قابل توجه: هزینه تمام‌شده برای جعبه‌های مقوایی اسباب بازی نسبت به دیگر بسته‌بندی‌ها کمتر است. البته هزینه کمتر به دلیل متریال مورد استفاده برای این نوع جعبه‌هاست؛ نه به دلیل کیفیت پایین جعبه‌های مقوایی اسباب بازی.

تولید جعبه مقوایی اسباب بازی در مجموعه امیران:

بنابراین اگر اسباب بازی تولید کردید که وزن کمی دارد و در مقابل ضربه حساس نیست، جعبه مقوایی گزینه مناسبی برای بسته‌بندی آن است. البته برای این نوع اسباب بازی‌ها نیز می‌توانید از جعبه‌های لمینتی استفاده کنید؛ اما مجبور به صرف هزینه بیشتری می‌شوید که جنبه اقتصادی ندارد. در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران از صفر تا صد ایده‌پردازی، طراحی و تولید جعبه‌های مقوایی اسباب بازی انجام می‌شود. مجموعه جعبه سازی امیران با داشتن تیم طراحی حرفه‌ای، برای طراحی جعبه‌های اسباب بازی در چندین دوره برنده جوایز ملی شده‌است. بنابراین به خوبی با ویژگی‌های بسته‌بندی مناسب اسباب بازی و روانشناسی کودک آشناست. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم. با سپردن طراحی و تولید جعبه‌های اسباب بازی خود به مجموعه امیران از رقبای خود به طرز شگفت انگیزی جلو می‌زنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *