آموزش

معایب استفاده از جعبه‌ های پنجره دار برای بسته بندی اسباب بازی

بسته‌بندی محصول پس از کیفیت مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در فروش است و تولیدکنندگانی که تمرکز خود را بر روی بسته‌بندی گذاشته‌اند، از رقبای خود جلو افتاده‌اند. یکی از صنف‌هایی که بسته‌بندی در آن اهمیت بسیار زیادی دارد، اسباب بازی است. اسباب بازی مستقیما با روح کودکان در ارتباط است و بسته‌بندی‌های شاد و کودکانه، ذوق آن‌ها را برای خرید اسباب بازی افزایش می‌دهند. جعبه‌های اسباب بازی ویژگی‌های مختلفی دارد که در این مقاله می‌توانید درباره آن مطالعه نمایید. اما یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند به عنوان مزیت رقابتی برند شما محسوب شود، بسته‌بندی اسباب بازی با جعبه‌ های پنجره دار است. استفاده از جعبه‌های پنجره دار برای بسته‌بندی اسباب بازی می‌تواند اشتیاق کودک را به خرید محصول افزایش دهد. ولی جعبه‌های پنجره دار معایبی نیز دارند که دانستن آن برای تولیدکنندگان هر برند اسباب بازی الزامی است.

نکات منفی جعبه‌های پنجره دار اسباب بازی:

جعبه‌های پنجره دار اسباب بازی مانند همه بسته‌بندی‌های دیگر مزایا و معایبی دارند. درباره مزایای این نوع جعبه‌ها در این مقاله صحبت کردیم. جعبه‌های پنجره دار برای اسباب بازی‌های با کیفیت و با جلوه بصری زیبا موثر و مفید هستند. اما برای اسباب‌بازی‌هایی که قطعات کوچک و زیاد دارند و درون جعبه گم می‌شوند، مناسب نیست. هم‌چنین در جعبه‌های پنجره دار امکان ورود گرد و غبار و آلودگی است. البته این معضل را می‌توان با استفاده از طلق بر روی جعبه حل کرد. در کل جعبه‌های پنجره دار اسباب بازی کمک می‌کنند احساسات به کودکان منتقل شود و ذوق آن‌ها برای خرید بیشتر است. جعبه‌های پنجره دار بیشتر از آن که معایب داشته‌باشند، مزایا دارند. بنابراین از این مزیت رقابتی برای افزایش فروش اسباب بازی‌ها خود غافل نشوید.

تولید جعبه پنجره دار در مجموعه جعبه سازی امیران:

در مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران انواع جعبه‌های لمینتی و مقوایی پنجره دار برای بسته‌بندی اسباب بازی تولید می‌شوند. مجموعه امیران دارای تیم ایده‌پردازی حرفه‌ای است که با تکیه بر روانشناسی کودک، جعبه‌های خلاقانه‌ای برای برندهای مطرح اسباب بازی طراحی و تولید می‌کند. جعبه سازی امیران از صفر تا صد طراحی، تولید و چاپ جعبه‌های پنجره دار اسباب بازی در کنار شماست و می‌توانید قبل از سفارش از مشاوره رایگان با تیم کارشناسان امیران از طریق این لینک استفاده نمایید. در نظر داشته‌باشید که چاپ و بسته‌بندی امیران برای طراحی جعبه‌های اسباب بازی چندین دوره برنده جوایز ملی شده‌است. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *