آموزش

آن چه باید درباره بسته بندی صادراتی دانست

همان طور که می‌دانید بسته‌بندی محصول مبلغ بسیار خوبی برای آن است و تولیدکنندگان همواره در تلاشند با بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت، فروش محصول خود را افزایش دهند. اما امروز تصمیم داریم درباره بسته‌بندی محصولاتی صحبت کنیم که تولیدکنندگان آن‌ها قصد صادراتشان را دارند. بنابراین اگر تولیدکننده محصولات صادراتی هستید یا در آینده تصمیم دارید محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید، این مقاله را با دقت بخوانید.

بسته‌بندی‌های صادراتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

در بسته‌بندی محصولاتی صادراتی چندین نکته مهم وجود دارد که در نظر گرفتن آن‌ها در سیاست کسب و کار الزامی است. در این مقاله نکات مورد نیاز شما را توضیح می‌دهیم.

  • جنس بسته‌بندی: در تولید جعبه برای محصولات صادراتی باید از متریال مناسب با آب و هوای منطقه استفاده کرد.
  • وزن بسته‌بندی: پیش از صادرات باید مشخص شود که حمل و نقل با چه وسیله‌ای صورت می‌گیرد و هر جعبه چه وزنی را موقع حمل و نقل باید تحمل کند. پیش از تولید بسته‌بندی مشخص کنید که جعبه محصول به تنهایی و یا در کارتن‌های بزرگ‌تر حمل می‌شود. تعیین چنین نکاتی به طراحی بسته‌بندی با وزنی درست و دقیق کمک می‌کند.
  • طراحی متناسب با بازار هدف: طراحی و چاپ جعبه محصول باید منطبق بر زبان و ملیت آن کشور باشد. نوشته‌های بر روی جعبه در بسته‌بندی های صادراتی باید به زبان انگلیسی و یا زبان اصلی کشور مقصد باشند. در طراحی جعبه می‌توانید از شخصیت‌ها و کاراکترهای آن کشور استفاده نمایید تا تاثیر بیشتری بر مشتریان بگذارید.

تولید جعبه برای محصولات صادراتی در مجموعه امیران:

همان طور که تا اینجای مقاله متوجه شده‌اید جعبه محصولات صادراتی و محصولات داخلی با هم تفاوت بسیاری دارند. هزینه تمام‌شده برای جعبه داخلی کمتر است اما دلیل بر بی کیفیتی بسته‌بندی نیست. مجموعه چاپ و بسته‌بندی با داشتن تیم طراحی و ایده‌پردازی قوی و حرفه‌ای برای محصولات صادراتی شما، جعبه‌های خلاقانه با چاپ اختصاصی تولید می‌کند. فقط کافیست با کارشناسان و مشاوران مجموعه امیران از طریق این لینک تماس بگیرید تا شما را برای داشتن بسته‌بندی منحصر به فرد راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *