آموزش

در جعبه اسباب بازی احساس بفروشید!!!

اگر بدانید مردم در چند درصد از مواقع با احساس خود خرید می‌کنند و منطق در کارشان نیست شگفت‌زده می‌شوید. طبق تحقیقات علمی مشخص شده‌است که در 80 درصد مواقع مردم خریدی احساسی انجام می‌دهند. تولیدکنندگانی که این موضوع را بدانند و از آن استفاده کنند، در کسب و کار خود برد کرده‌اند. یکی از صنف‌هایی که احساسات تاثیر بسیار زیادی بر فروش آن دارد، صنف اسباب بازی است. بنابراین اگر تولیدکننده اسباب بازی هستید و قصد دارید کسب و کار خود را ارتقا دهید، احساس بفروشید.

چگونه می‌توان احساس فروخت؟

اولین چیزی که یک مشتری از محصول به ویژه در صنف اسباب بازی می‌بیند، بسته‌‌بندی آن است. پس برای فروختن احساس باید توسط جعبه اسباب بازی حس را به مشتری منتقل کرد. طراحی جعبه اسباب بازی به خوبی می‌تواند احساسات را به مشتری (کودک و والدین آن) منتقل کند. به عنوان مثال با طراحی تصویری از یک کودک در حال جیغ‌زدن و دارای ذوق و شوق بالا، به خوبی می‌توانید احساسات کودکان را برانگیخته کنید. در مثالی دیگر می‌توانید برای اسباب بازی‌های نشکن، تصویری از یک چکش در حال ضربه‌زدن به اسباب بازی را طراحی کنید. یا ماشین اسباب بازی که با سرعت رد می‌شود و رد عبور آن بر جای می‌ماند، می‌تواند احساسات زیبایی را در کودکان بیدار کند.

فروش احساس با مجموعه جعبه سازی امیران:

در مجموعه امیران تیم طراحی و ایده‌پردازی قوی و آشنا به روانشناسی کودک حضور دارند، که به خوبی با طراحی‌های خلاقانه می‌توانند احساساسات بفروشند. مجموعه جعبه سازی امیران برای طراحی جعبه‌های اسباب بازی خلاقانه و منحصر به فرد در چندین دوره برنده جوایز ملی شده‌است. بنابراین برای تولید جعبه‌های اسباب بازی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید. مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در زمینه تولید جعبه اسباب بازی با برندهای مطرح اسباب بازی همکاری نموده‌است و از متریال با کیفیت، مقاوم و بهداشتی برای تولید جعبه‌های مقوایی و لمینتی استفاده می‌کند. برای داشتن جعبه‌ای خلاقانه برای اسباب بازی خود فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان مجموعه امیران از طریق این لینک تماس بگیرید. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *