آموزش, جعبه سازی

کاراکتر برند خود را پیدا کنید!!!

کاراکتر برند خود را پیدا کنید!!! شاید در ابتدا خواندن این جمله کمی عجیب باشد. اما اگر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید متوجه مفهوم این جمله می‌شوید. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی بیان‌گر و نشان‌دهنده برند شماست؟ آیا تا به حال اندیشیده‌اید که مشتریان شما، چگونه شما را به یاد می‌آورند؟ بخش عظیمی از ماندگاری در ذهن مشتریان با بسته‌بندی محصول شما کلید می‌خورد. در واقع بسته‌بندی باید ویژگی‌هایی داشته باشید تا محصول شما را در ذهن مشتریان نگه دارد. یکی از ویژگی‌هایی که سبب می‌شود مشتری، محصول شما را متمایز ببیند و در میان سایر محصولات رقبای شما، به دنبال محصول شما باشد، شخصیت یا کاراکتر برند شماست.

اهمیت کاراکتر سازی در کسب و کار:

در هر صنفی که تولیدکننده هستید، به دنبال شخصیت برند خود باشید و آن را پیدا کنید. شما می‌توانید برای محصول و برند خود شخصیتی افسانه‌ای، سینمایی، کارتنی و یا حتی در صنف اسباب بازی، حیوانی در نظر بگیرید و آن را بر روی تمامی بسته‌بندی‌های محصول خود طراحی کنید. توجه داشته‌باشید که هر برندی نیاز به کاراکتر دارد و داشتن کاراکتر، محصول شما را در ذهن‌ها ماندگارتر می‌کند. بنابراین اگر هنوز برای محصولات خود شخصیتی در نظر نگرفته‌اید؛ عجله کنید و این کار را به متخصص آن بسپارید.

مجموعه جعبه سازی امیران برای برند شما شخصیت سازی می‌کند.

شخصیت برند شما، با قلم در دست طراحان مجموعه امیران آغاز و ماندگار می‌شود. طراحان و ایده‌پردازان حرفه‌ای و با تجربه جعبه سازی امیران کاراکتر برند شما را بر روی کاغذ طراحی می‌کنند و قصه برند شما از این جا آغاز می‌شود. تعلل نکنید… مجموعه امیران برای محصول و برند شما شخصیت سازی می‌کند. پس همین حالا با مشاوران و کارشناسان چاپ و بسته‌بندی امیران تماس بگیرید تا شما را برای داشتن کسب و کاری ماندگار راهنمایی کنند. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *