آموزش, بازاریابی در جعبه سازی, تاثیر بسته بندی در صنایع مختلف, جعبه سازی

تولید جعبه های بزرگتر از محصول یک استراتژی فروش در صنف اسباب بازی

اولین چیزی که هر کودک به دنبال آن می‌رود تا کشفش کند، اسباب بازی است. بنابراین اسباب بازی‌ها نقش مهمی در زندگی کودکان دارند. تولیدکنندگان اسباب بازی نیز با علم بر این موضوع همواره به دنبال روش‌هایی برای افزایش فروش محصولات خود هستند. در این مقاله می‌توانید سیاست‌های فروش توسط جعبه محصول در صنعت اسباب بازی را مطالعه نمایید. اما در این مقاله قصد داریم درباره روشی صحبت کنیم که کمتر کسی آن را می‌داند. بله درست است… همان طور که از عنوان مقاله پیداست، استفاده از جعبه‌های بزرگتر برای بسته‌بندی محصول به ویژه در صنف اسباب بازی روشی برای افزایش فروش است.

تولید جعبه بزرگتر برای بسته‌بندی اسباب بازی:

استفاده از جعبه بزرگتر، توسط اتاق فکر مجموعه جعبه سازی امیران با علم و تکیه بر روانشناسی کودکان طراحی شده‌است. با انتخاب یک بسته‌بندی بزرگتر برای یک محصول کوچک (نسبت به جعبه اسباب بازی) هزینه بیشتری برای تولید جعبه متحمل می‌شوید؛ اما با جذب کودکان، برگشت مالی بیشتری را شاهد خواهید بود. به عنوان مثال برای تخم‌مرغ شانسی با طراحی جعبه بزرگتر، کودکان فکر می‌کنند جایزه بزرگتر و زیباتری در انتظار آن‌هاست و این موضوع سبب می‌شود کودک برای خرید محصول پافشاری کند.

جعبه بزرگتر برای بسته‌بندی چه نوع اسباب بازی مناسب است؟

برای محصولاتی مانند شانسی که کودکان از اسباب بازی داخل آن اطلاعاتی ندارند بهتر است از بسته‌بندی‌های بزرگتر از محصول استفاده کنید. با این استراتژی کودکان را برای داشتن جایزه‌ای بزرگتر ترغیب می‌کنید. البته در نظر داشته باشید که برای اسباب بازی‌های دیگر نیز می‌توانید از این استراتژی فروش کمک بگیرید.

تولید جعبه‌های اسباب بازی در مجموعه جعبه سازی امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران برای تولید و طراحی جعبه‌های اسباب بازی در چندین دوره برنده جوایز ملی شده‌است. جعبه سازی امیران با داشتن تیم ایده‌پردازی حرفه‌ای و اتاق فکر برای اسباب بازی‌های شما، انواع بسته‌بندی‌های مختلف نظیر جعبه‌های مقوایی، جعبه‌های لمینتی، هاردباکس، استندهای اسباب بازی و … را تولید می‌نماید. شما می‌توانید با مشاوران و کارشناسان امیران تماس بگیرید؛ تا شما را برای داشتن بسته‌بندی مناسب محصول به گونه‌ای که فروش شما را افزایش دهد، راهنمایی کنند. با کلیک بر روی این لینک می‌توانید اطلاعات تماس با کارشناسان مجموعه امیران را بیابید. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *