آموزش, بازاریابی در جعبه سازی, جعبه سازی

نکات مهم نوشتاری در طراحی جعبه اسباب بازی

نکات مهم نوشتاری در طراحی جعبه اسباب بازی

صنف اسباب بازی یکی از صنایعی است که بسته‌بندی محصول، تاثیر به سزایی بر فروش آن دارد. بنابراین طراحی جعبه اسباب بازی باید به گونه‌ای باشد تا بتواند مردم را به مشتری تبدیل کند. در طراحی جعبه اسباب بازی نکات بسیار مهمی وجود دارد که در این مقاله به کلیات آن پرداختیم. اما در مقاله امروز قصد داریم نکات مهم نوشتاری در طراحی جعبه اسباب بازی را به طور کامل توضیح دهیم.

نکات مهم طراحی جعبه اسباب بازی:

  • فونت یکسان و خوانا: از طراحی فونت‌های ناخوانا و متفاوت نوشتاری بر روی جعبه اسباب بازی خودداری کنید. بهتر است بر روی جعبه اسباب بازی از یک فونت خوانا برای نوشتن تمامی متون مورد نیاز استفاده کنید.
  • قابلیت‌ها: تمامی قابلیت‌ها و کاربردهای یک اسباب بازی را بر روی جعبه ذکر کنید.
  • رده سنی: در طراحی جعبه اسباب بازی حتما رده سنی هدف را به صورت واضح و خوانا ذکر کنید تا والدین کودک انتخابی دقیق و مطمئن داشته‌باشند.
  • متریال مصرفی: مواد مورد استفاده در تولید اسباب بازی، قطعه‌های مختلف و تعداد قطعات بهتر است بر روی جعبه اسباب بازی نوشته شود.
  • مزیت رقابتی: اگر محصول شما دارای مزیت رقابتی خاصی است که مشتری را به سمت اسباب بازی شما می‌کشاند، حتما بر روی جعبه آن را ذکر کنید.
  • شعار سازمانی: برای برند خود یک شعار سازمانی درست کنید و بر روی جعبه تمامی محصولات خود آن را بنویسید. این کار محصول و برند شما را ذهن مخاطبان نگه می‌دارد.
  • رنگ محصول: اگر از جعبه پنجره دار برای بسته‌بندی استفاده نکردید، بهتر است رنگ دقیق اسباب بازی را بر روی جعبه بنویسید.
  • فضای خالی: همه فضای جعبه را به نوشته اختصاص ندهید. فضاهای خالی بر روی جعبه به جای بگذارید تا رنگ‌ها خود را بهتر نشان دهند.

طراحی جعبه اسباب بازی در مجموعه امیران:

طراحی جعبه اسباب بازی نکات بسیار زیادی دارد که طراحان حرفه‌ای شاغل در مجموعه‌های جعبه سازی با آن‌ها آشنایی دارند. در مجموعه جعبه سازی امیران طراحان و ایده‌پردازان قوی و حرفه‌ای مشغول به کار هستند که می‌توانند برای اسباب بازی‌های شما، جعبه‌های منحصر به فرد و زیبا تولید کنند؛ به گونه‌ای که فروش محصول شما افزایش یابد. بنابراین وقت را از دست ندهید. همین حالا با مشاوران و کارشناسان مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *