آموزش, بازاریابی در جعبه سازی

سیاست‌ های فروش در جعبه اسباب بازی

سیاست‌ های فروش در جعبه اسباب بازی

آیا می‌دانستید طراحی جعبه اسباب بازی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های فروش اسباب بازی در نظر گرفته می‌شود؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که جعبه اسباب بازی چگونه باعث افزایش فروش محصول می‌شود؟ در واقع سیاست‌های فروش به مجموعه روش‌هایی اطلاق می‌شود که در آن‌ها جعبه باعث فروش بیشتر محصول می‌شود. همان طور که می‌دانید مجموعه امیران برای طراحی و تولید جعبه‌های اسباب بازی در چندین دوره برنده جوایز ملی شده‌است. بنابراین طراحان مجموعه امیران به خوبی با سیاست های فروش اسباب بازی و نقش جعبه اسباب بازی در افزایش فروش آشنا هستند. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چگونه جعبه اسباب بازی به جای محصول به فروش می‌رسد. تا انتهای این مقاله با کارشناسان امیران همراه باشید.

چگونه جعبه اسباب بازی می‌تواند فروش محصول را افزایش دهد؟

طراحان جعبه اسباب بازی مجموعه امیران پی برده‌اند که تولید بسته‌بندی بزرگتر نسبت به اسباب بازی درون آن سبب می‌شود کودکان جذب آن شده و برای خرید اسباب بازی تشویق و ترغیب شوند. ایجاد طلق یا پنجره در جعبه اسباب بازی‌هایی که کیفیت ساخت بالایی دارند و دارای طراحی بی نظیر هستند، نیز جزئی از سیاست‌های طراحان جعبه برای افزایش فروش اسباب بازی است.

چاپ و طراحی جعبه اسباب بازی باید مطابق با قابلیت‌های اسباب بازی باشد. به بیان دیگر تمامی کاربردهای اسباب بازی باید بر روی جعبه آن طراحی و چاپ شوند. تعجب نکنید! این هم بخشی از سیاست های فروش تولیدکنندگان اسباب بازی است. اما هنوز تمام نشده…! طراحان مجموعه جعبه سازی امیران برای افزایش فروش جعبه های اسباب بازی ایده‌های دیگری نیز دارند.

یکی از راه‌حل‌های تاثیرگذار برای افزایش فروش، تولید چندین جعبه متفاوت برای محصولی یکسان است. با این کار می‌توانید محصولی یکسان را در سطوح مختلف جامعه با توجه به تقاضا و هزینه مناسب با آن منطقه به فروش برسانید. در واقع برای بازار هدف با توان خرید کمتر می‌توانید از جعبه‌های ارزانتر و برای بازار هدف با توان خرید بالا می‌توانید از جعبه‌های لوکس با ارزش افزوده بیشتر استفاده کنید. استراتژی محصول مشابه را می‌توانید با تولید دو جعبه در دو رنگ متضاد نیز اجرایی کنید. بدین صورت که کودک، جعبه با هر رنگی را انتخاب کند، شما برده‌اید و توانسته‌اید محصول خود را بفروشید.

افزایش فروش اسباب بازی با مجموعه امیران:

توجه داشته باشید که در این مقاله فقط بخشی از سیاست‌های فروش اسباب بازی از طریق جعبه آن ذکر شده‌است. شما می‌توانید با مشاوران مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران تماس بگیرید و درباره افزایش فروش محصول خود به وسیله تولید جعبه با آن‌ها مشورت کنید. مجموعه جعبه سازی امیران به شما کمک می‌کند جعبه‌ای برای محصول خود داشته باشید که بیشترین فروش و بازدهی را از آن دریافت کنید. فراموش نکنید که بسته‌بندی هنری است که ما به خوبی می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *