جعبه سازی

جعبه اسباب بازی مقوایی یا لمینتی؟

جعبه اسباب بازی مقوایی یا لمینتی؟

در صنعت اسباب بازی، جعبه محصول اولین چیزی است که افزایش فروش را در پی دارد. بنابراین تولیدکنندگان صنف اسباب بازی برای برندسازی و افزایش درآمد خود، همواره به دنبال جعبه‌هایی هستند که کودکان را به خرید تشویق کنند. در این مقاله می‌توانید ویژگی‌ها و نکات یک جعبه اسباب بازی مناسب را بخوانید. اما سوال اصلی این جاست. جعبه اسباب بازی بهتر است مقوایی باشد یا لمینتی؟ در این مقاله به این پرسش مهم پاسخ می‌دهیم.

جعبه‌های لمینتی نسبت به جعبه مقوایی استحکام بیشتری دارند و وزن بالاتری را تحمل می‌کنند. محصولات اسباب بازی نیز از قطعات و تکه‌های مختلفی تولید می‌شوند که برای بسته‌بندی آن‌ها نیاز به جعبه‌های محکم با تحمل وزن بالا است. بنابراین پیشنهاد کارشناسان جعبه سازی امیران برای بسته‌بندی اسباب بازی، جعبه‌های لمینتی با چاپ افست با کیفیت هستند. برندهای مطرح در زمینه تولید اسباب بازی از جعبه‌های لمینتی در ابعاد و سایزهای مختلف برای بسته‌بندی تولیدات خود استفاده می‌کنند.

طراحی، تولید و چاپ جعبه اسباب بازی در مجموعه امیران:

مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران با داشتن تیم مشاوره کامل شما را در خصوص انتخاب جعبه مورد نظر راهنمایی می‌کند. کارشناسان امیران بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهند؛ اما در نهایت با توجه به سلیقه و بودجه شما جعبه مورد نظر به صورت مقوایی یا لمینتی طراحی می‌شود. مجموعه جعبه سازی امیران دارای تیم ایده‌پردازی و طراحی حرفه‌ای است که برای طراحی و چاپ جعبه های اسباب بازی جوایز ملی دریافت کرده‌است. مجموعه امیران با برندهای معروف اسباب بازی در زمینه تولید جعبه های لمینتی تجربه همکاری داشته‌است. بنابراین اگر تولیدکننده اسباب بازی هستید و برای محصولات خود جعبه‌های اختصاصی ندارید، کافی است با مجموعه امیران تماس بگیرید. اطلاعات تماس با مشاوران مجموعه چاپ و بسته‌بندی امیران در این صفحه قرار دارد. با مجموعه امیران می‌توانید برای محصولات خود جعبه‌های اختصاصی با چاپ و طراحی منحصر به فرد برای برند خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *