تاثیر بسته بندی در صنایع مختلف, توانایی های جعبه سازی امیران, جعبه سازی

چه نکاتی در جعبه اسباب بازی باید رعایت شود؟

ویژگیهای جعبه اسباب بازی

در دنیای کودکانه، جعبه اسباب بازی نه تنها گنجینه‌ای برای نگهداری اسباب بازی است؛ بلکه از آن به عنوان محیط امنی برای آرامش، ذوق و شوق کودک یاد می‌شود. جعبه اسباب بازی برای کودکان، محلی شاد برای یادگیری آن چیزی است که در سنین بچگی به آن نیاز دارند. جعبه اسباب بازی همیشه در ذهن کودکان می‌ماند. بنابراین در صنف اسباب بازی، بسته‌بندی اسباب بازی تنها برای حمل و نقل محصول نیست. از جعبه اسباب بازی به عنوان دریچه‌ای برای یادگیری و سپری‌کردن لحظات شاد برای کودکان استفاده می‌شود. تولیدکنندگان در صنف اسباب بازی با علم بر این موضوع همیشه سعی داشته‌اند بهترین و خاص‌ترین جعبه را برای محصولات خود داشته باشند. اما به نظر شما ویژگیهای یک جعبه اسباب بازی مناسب چیست؟ در طراحی بسته‌بندی اسباب بازی چه نکاتی باید رعایت شود تا فروش محصول افزایش یابد؟ در این مقاله درباره ویژگی‌های جعبه اسباب بازی کاربردی که سبب افزایش فروش می‌شوند، صحبت می‌کنیم.

ویژگیهای مهم جعبه اسباب بازی:

  • رنگ: کودکان جذب رنگ‌های زیاد و شاد می‌شوند و برای خرید جعبه‌های رنگارنگ، شوق و ذوق زیادی دارند و به خرید آن پافشاری می‌کنند. بنابراین در طراحی جعبه اسباب بازی باید از رنگ‌های بسیار زیاد و شاد مانند آبی، زرد، قرمز، سبز و صورتی استفاده کرد. در طراحی جعبه اسباب بازی به هیچ عنوان از رنگ‌های سنگین و نود استفاده نکنید.
  • طرح روی جعبه: در طراحی اسباب بازی و جعبه آن دقت کنید. طرح روی جعبه باید دقیقا مطابق با اسباب بازی درون جعبه باشد تا اشتیاق کودک خراب نشود.
  • ایمنی جعبه: بحث ایمنی جعبه برای والدین کودک اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین در طراحی جعبه توجه داشته باشید که جعبه گوشه‌های تیز نداشته باشد تا خطری کودکان را تهدید نکند.
  • اطلاعات روی جعبه: بر روی جعبه اسباب بازی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای والدین کودک باید ذکر شود. به عنوان مثال بر روی جعبه باید اطلاعات کامل محصول (شامل نوع بازی، تعداد قطعات و …) ذکر شود. هم‌چنین رنج سنی مناسب برای نوع اسباب بازی باید بر روی جعبه اسباب بازی قید شود.
  • طراحی درون جعبه: درون جعبه اسباب بازی باید به اندازه کافی فضا برای تمامی قطعات اسباب بازی وجود داشته باشد. تقسیم‌بندی فضای درون جعبه برای تمایز قطعات اسباب بازی نیز به بالابردن کیفیت جعبه کمک می‌کند.

تولید جعبه های اسباب بازی در مجموعه امیران:

اگر در صنف اسباب بازی تولیدکننده هستید، پس از مطالعه این مقاله، جعبه های اسباب بازی خود را به خوبی نگاه کنید و بررسی کنید آیا از استانداردهای لازم برخوردار هستند یا خیر؟ اگر هم هنوز برای محصولات خود جعبه مناسبی ندارید، دیگر نگران نباشید. هنوز فرصت دارید تا با صرفه هزینه اندک، یک جعبه اختصاصی برای محصول خود تهیه کنید و از رقبای خود جلو بیفتید. چاپ و بسته‌بندی امیران با داشتن تیم طراحی و ایده‌پردازی قوی، در صنعت اسباب بازی، جعبه‌های متفاوت و اختصاصی برای هر برند تولید کرده است. مجموعه امیران برای طراحی و تولید جعبه اسباب بازی، تا کنون جوایز ملی بی شماری دریافت کرده‌است. جعبه سازی امیران از ابتدا تا انتهای ایده‌پردازی، طراحی، تولید و چاپ جعبه های لمینتی و مقوایی در کنار شماست. فقط کافی است با مشاوران مجموعه امیران تماس بگیرید. در این صفحه اطلاعات تماس با مشاوران امیران قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *